Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: آزمون معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار رشته تفسیر و معارف قرآن کریم با محوریت سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف نهج البلاغه با محوریت حکمت های نهج البلاغه یک تا ۴۰، تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه برادران و خواهران اهل سنت با محوریت سوره حجر براساس تفسیر صفوت التفاسیر در روز پنج شنبه ۱۰ خرداد به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلالی با اشاره به اینکه این دوره از آزمون در هیچ یک از شهرستان ها به صورت کتبی برگزار نمی شود، افزود: تمامی ثبت نام کنندگان در این آزمون می توانند در روز پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب با مراجعه به سایت www.maaref۱۱۴.ir ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند.
وی تصریح کرد: در استان فارس بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در این بخش از مسابقات شرکت کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برگزاری آزمون مسابقات قرآن کریم الکترونیکی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با بسیج همه جانبه و آماده باش گروههای عملیاتی و اجرایی در سراسر کشور از چند روز گذشته، برق مراکز برگزاری آزمون سراسری تامین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، گفت: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تامین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق خاطرنشان کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاق برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 748152

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل