Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ولیعهد پیشین عربستان گفت: تصاویری که دیروز از بن سلمان منتشر شده قدیمی است و اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه منطقه الخزامی منتشر شده صحت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه شبکه الکوثر، «محمد بن نایف» ولیعهد پیشین عربستان گفت: تصاویری که دیروز از بن سلمان منتشر شده قدیمی است و اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه منطقه الخزامی منتشر شده صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت نقش عربستان در معامله قرن، فقط محدود به پذیرش سیاسی این معامله نیست، این کشور نقش و وظیفه دیگری دارد که کم اثرتر از نقش اول نیست و شامل تخریب چهره ملت فلسطین و کم اهمیت جلوه دادن این مساله از طریق به کارگیری ارتش الکترونیکی، نویسندگان و اندیشمندان وابسته به دفتر پادشاهی عربستان است که سعود القحطانی (مشاور دفتر پادشاهی این کشور) وظیفه پیگیری این کار و آموزش این افراد را بر عهده دارد.

محمد بن نایف در توئیت دیگری نوشت، در حال حاضر گرایش اردن به عنوان نزدیکترین همپیمان امنیتی عربستان به محور ترکیه -قطر است و علت آن (به طور نسبی) نزدیک شدن موضع اردن به موضع محور ترکیه و قطر درباره مساله فلسطین است، روابط این کشورها در حال گسترش است و هماهنگی دیپلماتیک به هماهنگی های امنیتی و نظامی خواهد رسید.

ولیعهد پیشین عربستان همچنین نوشت، در حال حاضر محور امریکایی برای حذف قیمومیت اردن بر قدس تلاش می کند و این مساله به طور حتم به تضعیف نقش منطقه ای اردن که در گذشته مهره مهم منطقه به شمار می رفت منجر خواهد شد به همین علت اردن پیشدستی خواهد کرد و برای حفظ مشروعیت نظام خود که به علت قیمومیت قدس کسب کرده است، به محور ترکیه -قطر ملحق خواهد شد.

محمد بن نایف همچنین نوشت، تصاویری که دیروز از بن سلمان منتشر شده قدیمی است، بن سلمان از زمان حادثه منطقه الخزامی، هنوز در رسانه ها ظاهر نشده، قرار بود وی در ورزشگاه الجوهره حاضر شود اما حضور نیافت، اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه مذکور منتشر شده صحیح است، زخم بن سلمان جان وی را تهدید نمی کند اما اگر زخمی شدن وی افشا شود، برای روند فعالیت وی خطرناک خواهد بود.

محمد بن نایف در توئییت دیگری نوشت، تغییرات صوری بن سلمان که با هدف جلب حمایت غرب و نهادهای غربی صورت گرفته از دادن اجازه رانندگی به زنان تا اجازه حضور آنها در مسابقات فوتبال و دیگر تغییرات، روز جمعه گذشته با اقدام بن سلمان در بازداشت زنان فعال سعودی و متهم کردن آن ها به خیانت، فرو ریخت.

ولیعهد پیشین عربستان همچنین نوشت، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: «واشنگتن به اطلاع ریاض که برای توسعه برنامه صلح آمیز هسته ای تلاش می کند رسانده که حق غنی سازی اورانیوم را ندارد».

قبلا در توئیت دیگری خاطر نشان کرده بودیم که آمریکا به هیچ کشوری در منطقه اجازه تولید و ساخت سلاح هسته ای یا حتی غنی سازی اورانیوم برای اهداف صلح آمیز را نخواهد داد.

ائتلاف چهارگانه جدید متشکل از ترامپ, عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در حال آشکارتر شدن است. هدف از این ائتلاف ترسیم نقشه سیاسی، جمعیتی و اقتصادی جدید برای خاورمیانه و تحمیل خواست و دیدگاه این کشورها به همه کشورهای منطقه است و در ماه های آینده حوادث زیاد و مهمی به سرعت بر ملا خواهدشد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام نمایشگاه قرآن ماه رمضان مسجد مجلس دولت نمایشگاه قرآن کریم شیراز قرآن کریم ناصر ملک مطیعی زخمی شدن محمد بن سلمان محمد بن نایف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد