Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد به زودی به واحد‌های مجری رشته‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد از تنظیم آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد و گفت: این آیین نامه به زودی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تکمیل هر چه سریعتر پرونده‌های ارتقا اعضای هیات علمی، ترفیع درجه، نظام‌مند شدن فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی اعضای هیات علمی و ارزشیابی استادان رشته‌های علوم پزشکی را از اهداف این آیین نامه عنوان کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این آیین نامه به صورت مجزا برای گروه‌های مختلف علوم پزشکی تهیه و توسط افراد مختلف از جمله رئیس بیمارستان، رئیس بخش، معاون آموزشی بیمارستان، رئیس دانشکده، رئیس دانشگاه و دانشجویان تکمیل، مورد بررسی و ارزشیابی قرار گیرد تا از این طریق کمکی به کارآمدی هرچه بیشتر سطح آموزشی به ویژه سطح آموزش بالینی صورت پذیرد.

نفر گفت: قرارداد‌های واگذاری بخش‌های مختلف بیمارستان‌های دانشگاه آزاد توسط معاونت علوم پزشکی اصلاح و مجددا تنظیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای۱۰بیمارستان فعال و ۴ بیمارستان در دست احداث در شهر‌های تبریز، کازرون، اردبیل و تهران است، افزود: قرارداد‌های واگذاری بخش‌های مختلف بیمارستان با در نظر گرفتن ضوابط مختلفی از جمله توجه به خدمات آموزشی دانشجویان تنظیم می‌شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه به جنبه آموزشی بودن بیمارستان‌ها و خدمات مناسب به دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه از مهمترین دلایل اصلاح و تنظیم قرارداد جدید است که به زودی به بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه ابلاغ می‌شود.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ازاد محسن نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان