Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) ، رضا جواهری گفت: با توافق صورت گرفته میان مرکز افتا و سازمان فناوری اطلاعات ایران و به منظور چابک سازی و تسهیل در روند اخذ گواهی مدیریت امنیت اطلاعات، مقرر شد تا برخی مقررات دست و پاگیر حذف شود.

رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته روند گرفتن گواهینامه ارائه تمامی خدمات برای شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، مدت زمان مشخصی از ابتدای تکمیل پرونده تا اخذ گواهی، در نظر گرفته شد که بسیار کوتاه‌تر از زمان صدور گواهی در گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو نشست برگزار شده میان روسای مرکز مدیریت راهبردی افتا و سازمان فناوری اطلاعات ایران، هر دو طرف بر اجرای دقیق زمان بندی تعیین شده برای صدور گواهی امنیت اطلاعات شرکت‌ها توافق کردند. این توافق به منظور حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات در سال حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت.

پیش از این در نشست مدیران عامل برخی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات با مسئولان مرکز مدیریت راهبردی افتا در فروردین امسال، برخی از مدیران این شرکت‌ها، ضمن گلایه از طولانی بودن روند اخذ گواهی، خواستار کوتاه‌تر شدن این فرآیند شده بودند.

کد خبر 4307450 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی امنیت اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی گوگل فناوری فضایی اینترنت فضای مجازی سخت افزار تلفن همراه فناوری نانو ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری دبیرخانه ملی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم پیش از ظهر امروز در محل سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن کریم عنوان کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، حفظ قرآن به عنوان یک اتفاق راهبردی در منظومه تعمق و تدبر قرآنی شناخته می‌شود. در یک نظرسنجی که اواسط اسفندماه و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان داشتیم، بالغ بر۷۵ درصد پاسخگویان با ضرایب مختلف عنوان کردند که از این که قرآن را حفظ نیستند حسرت می‌خوردند. این یک سرمایه قرآنی است که نشان می‌دهد باید بحث حفظ را حدی بگیریم.

وی اظهار کرد: ما جریان حفظ موضوعی را دروازه ورود به حفظ کل قرآن کریم می‌دانیم. اگر افراد با آیه‌های کاربردی قرآن کریم ارتباط بگیرند، دغدغه حفظ قرآن کریم شکل می‌گیرد. طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان امسال که با همکاری نهاد‌های مختلف و به ویژه آموزش و پرورش و سازمان صداوسیما شکل گرفت، در راستای توجه به جریان حفظ موضوعی بود. حدود یازده میلیون نفر از ابتدا تا انتهای این طرح با آن همراهی کردند؛ یک میلیون نفر هم در آزمون انتهایی شرکت کردند که از این میان ۸۰۰ هزار نفر گواهی رسمی حفظ آیات را دریافت کردند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد