Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانباز 70 درصد و آزاده دوران دفاع مقدس، بی‌ادعا اما پرصلابت گفت: به‌هیچ‌وجه از مسیری که رفته‌ام پشیمان نیستم و اگر تکه‌تکه هم بشوم، بازهم بر سر میثاق خود با انقلاب اسلامی ایستاده‌ام.

یعقوب علی‌یاری جانباز 70 درصد انقلاب اسلامی در حاشیه سرکشی مسئولان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مناسبت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در مناطق عملیاتی سردشت، پیرانشهر و عملیات والفجر 5 حضور داشتم که سه بار به‌افتخار جانبازی نائل آمدم و از ناحیه کتف، پا، کمر و صورت گلوله به من اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی اظهار کرد: «بنده متولد سال 1343 هستم و با آغاز جنگ 17 ساله بودم و دو سال بعد عازم جبهه حق علیه باطل شدم و بیش از 60 ماه سابقه حضور در این میدان را دارم.»

علی‌یاری افزود: «سه بار در مناطق مختلف نبرد رزمندگان اسلام به درجه جانبازی نائل شدم؛ مرتبه اول عملیات والفجر 5، مرحله دوم جمعه هیجده اردیبهشت 64 و مرتبه سوم که اتفاق جالبی برایم افتاد و بدن بی‌جان مرا از سردخانه به درمانگاه برده بودند که با خواست حضرت حق مجدداً به زندگی بازگشتم تا همچنان در راه انقلاب اسلامی و نبرد با دشمنان این مرزوبوم رزمنده‌ای مجاهد باشم.»

جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی اظهار کرد: «مرتبه آخر توسط کومله‌ها و منافقین مورد پاتک قرار گرفتیم و از محل دو دست، کتف‌ها و پاها مجروح شدم و این جراحت موجب اسارت من با بعضی از هم‌زمانم شد و این اسارت به مدت 5 سال و 3 ماه و 13 روز به طول انجامید.»

این جانباز آزاده سرافراز تأکید کرد: «لحظه‌لحظه دوران اسارت همچون سال‌ها بر ما می‌گذشت و شکنجه‌های روحی و جسمی بعثی‌ها در کنار دوری از عزیزان، مصیبت اسارت را هزار چندان می‌کرد.»

یاری تأکید کرد: «به‌هیچ‌وجه از مسیری که رفته‌ام پشیمان نیستم و اگرتکه‌تکه هم بشوم، بازهم بر سر میثاق خود با انقلاب اسلامی ایستاده‌ام.»

اهدای لوح و تجلیل از همسر این جانباز حسن ختام این نشست صمیمی بود تا زلال جان در این گفت‌وگو در ماه میهمانی حضرت دوست پرده از غبار دیگر بردارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
جنایات وحشیانه و بی سابقه رژیم کودک کش صهیونسیتی علیه مردم بی پناه غزه، باسازش و خیانت و سکوت برخی حکام مزدور منطقه و سکوت خفت بار برخی محافل و سازمانهای حقوق بشری بین المللی و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا و برخی کشورهای استعمارگر اروپائی، همچنان ادامه دارد.

تداوم این جنایات قرون وسطایی بالاخره وجدان خفته افکار عمومی و بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های جهان را برانگیخت، بطوریکه از اواسط هفته گذشته اعتراضات در بیش از دویست دانشگاه آمریکایی و اروپایی شروع و به تدریج به دانشگاه‌های سایر ایالات آمریکا و دیگر دانشگاههای اروپایی گسترش یافت.

آغاز اعتراضات دانشجویان و اساتید که با عنوان: جنبش همبستگی با غزه، از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز و دامنه آن سراسر آمریکا و اروپا را در برگرفت، به سرعت به سایر ایالت ‌های آمریکا سرایت کرد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ضمن محکوم کردن برخوردهای غیر انسانی و خشونت بار  پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان و اساتید  حامی فلسطینیان در این کشور، از همه دانشجویان و اساتید در همه دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی در سراسر جهان دعوت می‌کند به این جنبش دانشجویی پویا پیوسته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نموده و با این حمایت خود، اجازه ندهند بلوغ فکری و انسانی جنبش دانشجویی در محکومیت رژیم صهیونیستی با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور، خاموش شود.

بدیهی است که سرکوب این اعتراضات راه را برای جنایات هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد و در نتیجه وجدان بیدار انسانها هر روز شاهد ظلم‌های بیشمار خواهد بود. مطمئن باشیم که با حمایت ما؛ دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند، هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد و با اعتراضات مدنی، خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها خواهند ربود.

موج اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، پیام روشنی برای جنبشهای دانشجویی در کشورهای اسلامی دارد تا به این موج جهانی پیوسته و ضمن افشای ماهیت مزدورانه و سازشکارانه حکام خائن و نیز  افشای جنایات رژیم نامشروع  صهیونیستی، آرامش کشنده در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی را درهم شکسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها بربایند.

به امید پیروزی حق بر باطل 
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است