Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:25:59 GMT

دستگیری دو پسر و یک دختر زورگیر در جوادیه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۱۵۳۱

دستگیری دو پسر و یک دختر زورگیر در جوادیه

رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از انهدام باند سارقان زورگیر پس از سرقت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از انهدام باند سارقان زورگیر پس از سرقت خبر داد.

سرهنگ اسداله الماسی دراین باره گفت: غروب روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به واحد گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه اعلام کرد که توسط سه سارق زورگیر که یکی از آن‌ها خانم بود، مورد زورگیری قرار گرفته و متهمان گوشی همراه وی را سرقت و به سرعت از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این افراد گفت: با دریافت این خبر، طرح مهار و دستگیری سارقان به مرحله اجرا درآمد و ماموران موفق شدند هر سه سارق زورگیر را در نزدیکی همان محل شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به انتقال متهمان که دو مرد و یک زن بودند به کلانتری گفت: در بازرسی انجام شده از متهمان، اموال مالباخته و یک قبضه سلاح سرد از آنان کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه با بیان اینکه هر سه سارق به بزه انتسابی و تشکیل باندی برای زورگیری اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و هر سه سارق پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم تحویل دادسرا شدند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RS1

منبع: فردا

کلیدواژه: زورگیری جوادیه دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود