Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و بیست و هفتمین نشست خبری خود گفت: این روز‌ها به طور مشخص آمریکا و اسراییل خیلی کرکری برای ایران می‌خوانند.

به گزارش فارس وی ادامه داد: این‌ها آنقدر مستاصل و گرفتار شده اند که برای تحقق منویات خود به تروریست‌هایی متوسل شده اند که دستشان به خود مردم ما آلوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژه‌ای گفت: آن زمان که جمهوری اسلامی نو پا بود و هنوز نیرو‌های امنیتی و انتظامی و قضایی ما انسجام لازم را پیدا نکرده بود چه غلطی توانستند بکنند که امروز شیطان بزرگ و ترامپ به ضد انقلاب دل خوش کرده اند و می‌خواهند وضعیت امنیت کشور را به هم بریزند.

وی ادامه داد: مردم از این حرف‌ها زیاد شنیدند و فریب این قضایا را نمی‌خورند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه‌های قضایی و انتظامی و امنیتی هم هوشیارانه در برابر هنجار شکنان ایستاده و با آن‌ها برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها مراقب بچه‌ها باشند که آن‌ها فریب نخورند و اگر جمعیت مردمی ما اعتراض به حقی دارند ضد انقلاب وارد این جمعیت نشوند و فرصت طلبان سوءاستفاده نکنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اژه ای قوه قضائیه دستگاه قضا تروریست تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی