Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و بیست و هفتمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت در هفته های اخیر برخی صحیت از گفتگوی ملی را مطرح کردند، قوه قضاییه در این زمینه قدمی یرداشته است؟ گفت: وحدت و همدلی از ابتدا مورد تاکید بود و همه قوا و مسئولان امروز در برابر دشمن وحدت نظر دارند و هیچ کس در جمهوری اسلامی نیست که بگوید آمریکا خصم ما نیست و می شود به او اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمریکا از ابتدا با ما در جنگ نرم و سخت بوده و اتحاد هم حول محور قانون و ولایت فقیه بوده و قوه قضاییه هم مثل گذشته تمام تلاش خود را برای کمک به کار بسته و به دولت هم اعلام کرده در جهت فعالیت های اقتصادی و مبارزه با متخلفان اقتصادی با قوه مجریه همراه است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: مجلس هم اعلام کرده هر اقدامی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است کمک می کند و بدانید همه این اقدامات حول محور ارزشهای اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی وحدت نظر دارند.

به گزارش فارس، وی در خصوص تخلفات بازار و گرانفزوشی و ارائه پرونده به قوه قضاییه گفت: تا جایی که اطلاع دارم پرونده‌ای مبنی بر گرانفروشی به ما نرسیده اما در بحث احتکار و عدم رعایت بهداشت از قبل گزارشاتی بوده و الان هم هست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مدرسه ۳ کلاسه یکصدو سی و هفتمین مدرسه  خیرساز شهرستان خوی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد  .

این مدرسه  با ۲۱۷ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز "مرحوم حاج یداله جدیدی" و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

محمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت : در حال حاضر ۱۴ باب مدرسه با ۲۱۳ کلاس درس تخریبی در زلزله های خوی هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در مناطق مختلف خوی در دست احداث است.

دیگر خبرها

  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده