Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:00:07 GMT

او شبیه قاضی طباطبایی است!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۲۳۴۵

او شبیه قاضی طباطبایی است!

فعال فرهنگی تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم را امام جمعه‌ای توصیف کرده است که یادآور مسئولان دهه‌ اول انقلاب می‌باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  برادرم زمان انقلاب به دنیا نیامده بود و آخرهای جنگ هفت سال بیشتر نداشت. دبیرستان را که می‌خواند عاصی بود، از رفتار دوستش که پسر مدیر کل بود و ماشین اداره زیر پایش! چرای در ذهن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوابی می‌خواست که قانع شود، خواستم به او بگویم که همه مثل پدر دوست او نیستند، افرادی زیاد هستند که مثل مولا بودن و بیت المال برایشان اسباب راحتی خود و خانواده نبود.

گفتم و گفتم تا رسیدیم به شهید رجایی، باور نکرد نخست وزیر رییس‌جمهور نفت نداشت و از کرسی استفاده می‌کرد، گفت چرا از فعل ماضی استفاده می‌کنی یک نمونه از حال؟ نتوانستم مثل شهید رجایی پیدا کنم مسئولی که رفاه نداشته باشد! ذهن او از انقلاب تهی ماند.

دوقلوها ده سال بیشتر نداشتند که به نماز جمعه رفتیم مثل همه کودکان دوست داشتند جلوتر بروند رفتیم تا رسیدیم به نرده‌ها، گفتند نرده چرا؟! توجیه کردم که آنان مسئول هستند باید راحت بیایند و بروند که به کارشان برسند. گفتند مگر تو و دیگران مسئول نیستید؟ شما کار ندارید؟! گفتم کار آنها شاید مهم‌تر باشد؛ گفتند مهم بودن افراد به‌کار است؟! گفتم نه به تقواست، گفتند تقوا چیست؟ گفتم تواضع فروتنی؛ گفتند پشت نرده فروتنی را معرفی کن!

مثل آن سال ماندم کسی را نتوانستم پیدا کنم مثال زدم از شهید قاضی گفتم از شهید مدنی گفتند یک نفر را با انگشت نشان بده! سکوت کردم و شاید بغض! بچه‌ها معرفت به خرج دادن پیگیر قضیه نشدند، نگفتند اما از چشم‌هایشان شنیدم که آنها به انقلاب شک کردند! من هیچ الگویی برای معرفی نداشتم.

امسال به نماز جمعه رفتیم نرده نبود بچهها تا ته ته رفتند گفتند مسئولیت افراد کم شده است؟ لبخندی زدم و چیزی نگفتم! کم کم جماعت زیاد شدند و صف‌ها فشرده‌تر، از پشت سرمان صدای صلوات آمد برگشتیم مردی با عمامه سیاه از میان مردم به طرف صف اول می‌‌آمد بچه پرسیدند او کیست؟ انگار که بغض چند سالم ترکید و با انگشت اشاره کردم و گفتم او شبیه قاضی طباطبایی است، او مانند شهید مدنی است او ...

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی

صبح امروز، جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه، چند ریزپرنده مشکوک در حریم هوایی اصفهان توسط پدافند هوایی این استان مورد انهدام پدافند هوایی قرار گرفت و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.

رسانه‌های غربی این واقعه را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی عنوان و در این زمینه اقدام به نشر اخبار و گزارش‌های کذب و غیرواقعی کردند. امیر سرتیپ میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. هم‌اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان‌های سطح شهر هستند.

امروز بعد از نماز جمعه اصفهان نیز قرار است راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات موفق وعده صادق از حد فاصل مصلی امام‌ خمینی(ره) تا خیابان فرایبورگ این شهر برگزار شود. 

پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به حالت عادی برگشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود