Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان ، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد مقاومت برای پیروزی هایی بزرگ تر از پیروزی های ماه مه 2000 و ژوئیه 2006 آماده می شود.
وي افزود هیچ ضمانتی برای لبنان در برابر تجاوزهای اسرائیل مگر با چنگ زدن به راهبرد تکاملی که بین ارتش و نیروهای مقاومت ایجاد شود، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که در مراسم گرامیداشت اسرای آزادشده، به مناسبت جشن مقاومت و پیروزی سخن می گفت تصريح کرد : ما در اینجا در بازداشتگاه الخیام دور هم جمع شده ایم تا تاکید کنیم همواره در راه مقاومت باقی خواهیم ماند.
شیخ نبیل قاووق همچنین یادآور شد : پیروزی ژوئیه سال 2006 بزرگتر از پیروزی ماه مه سال 2000 بود و امروز مقاومت در حال کسب آمادگی های لازم برای پیروزی هایی بزرگتر از پیروزی های ماه 2000 و ژوئیه 2006 است. بدیهی است مقاومتی که عرب های آمریکایی را در تنگنا قرار داده است و هر روز روند عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل را رسواتر می کند ، از سوی آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی هدف قرار داده شود. اما رژيم سعودی از ماجراجویی های غیر قابل پیش بینی درس عبرت نمی گیرد ، ماجراجویی هایی که تنها به شکست منجر می شود که از آن جمله می توان به درس عبرت گرفتن از یمن ، عراق ، سوریه ، فلسطین و لبنان اشاره کرد.
وی همچنین گفت : رژیم سعودی امروز از یک فراکسیون پارلمانی در لبنان حمایت می کند که تنها هدف آن رویارویی و تضعیف و محاصره و درگیری با مقاومت و به چالش کشاندن طرح های سیاسی و توسعه طلبانه آن است. عربستان سعودی بار دیگر در ماجراجویی غیرقابل پیش بینی که همان رویارویی با مقاومت است وارد شده است، این در حالی است که نتایج انتخابات پارلمانی را فراموش کرده است. نتایجی که معادلاتی را که به نفع طرح های سعودی و آمریکایی نیست رقم زده است زیرا مقاومت پس از انتخابات پارلمانی، قویتر و با صلابت تر و دارای تضمین های سیاسی شده است.
وی افزود : حزب الله آمادگی دارد با مشارکتی فعال و قوی و هماهنگ در دولت آینده حضور داشته باشد. این مشارکت شکست جدیدی براي طرح های سعودی و آمریکایی در هدف قراردادن مقاومت است.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاووق لبنان پيروزي حزب الله بزرگتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو

دریافت 326 KB دریافت 358 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان، بامداد امروز (جمعه)، اعلام کرد در یک کمین ترکیبی کاروانی زرهی از نیروهای ارتش اسرائیل را حدود ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده، توپخانه و موشک انجام شده است.حزب‌الله در ادامه اشاره کرد بعد از رسیدن کاروان به نقطه موردنظر، رزمندگان مقاومت آن‌ها را مورد حمله قرار دادند و دست‌کم ۲ خودروی زرهی در این عملیات منهدم شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که ارتش اسرائیل بعد از عملیات حزب‌الله، با استفاده از بمب‌های دودزا شعاع دید را کور کرده تا تلفات را از کمینگاه به محل دیگری منتقل کند.شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود گزارش داد یک کامیون متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش اسرائیل در این کمین هدف قرار گرفته و «به طور کامل منهدم شده است.»رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند سازمان نظارت نظامی این رژیم انتشار جزئیات بیشتر درباره این عملیات را ممنوع کرده است.

با این حال، منابع اسرائیلی صبح امروز (جمعه) بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش دادند یک نفر در این عملیات کشته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک گروه از نیروهای ارتش اسرائیل را در مقر نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.این گروه که تحت رصد نیروهای مقاومت لبنان بوده، هنگام ورود به مقر المالکیه با گلوله توپ مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

حزب‌الله تاکنون صدها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 847211 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م