Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی  دانشجویان در دانشگاه می‌شوند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با دبیران کانون ها، انجمن‌های علمی و مسئولین تشکل‌های دانشجویی  این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دیدار صمیمانه  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشجویان با بیان اینکه  حضور در این جمع فرهیخته و شنیدن دغدغه‌ها و چالش‌های آنان  فرصت مغتنمی در جهت رفع مشکلات و پیگیری مسائل مطرح شده است، گفت: مسئولان دانشگاه در راستای رفع چالش‌های قشر دانشجویی با بینشی یکسان و بدون در نظر گرفتن تفاوت‌ها تلاش خواهند کرد.

موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه نسبت  به رفع دغدغه‌ها و چالش‌های دانشجویان، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه بیش از پیش به بحث فرهنگ در دانشگاه‌ها گفت: تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی  دانشجویان در دانشگاه می‌شوند.

در ادامه این دیدار صمیمی نمایندگان کانونها، تشکل‌های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی، نشریات دانشجویی، انجمن‌های علمی و کانون‌های نهاد رهبری و انجمن‌های ورزشی   به بیان مشکلات و موانع خود پرداختند.

 گفتنی است که در انتهای این برنامه علاوه بر اقامه نماز مغرب و عشاء، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با همراهی مسئول نهاد رهبری دانشگاه، معاونین  فرهنگی و دانشجویی و تحقیقات فن آوری، روسای دانشکده‌های تابعه  و مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران روزه خود را با دانشجویان تشکل ها، انجمن ها، شوراها، کانون‌ها و بسیج دانشجویی این دانشگاه افطار کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تشکل های دانشجویی کانون های دانشجویی فعالیتهای علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز پزشکان متخصص در بیمارستان کنگان ارائه خدمات کردند.

وی اضافه کرد: متخصصان اطفال، داخلی، قلب، بیهوشی، جراح عمومی، ارتوپد، مغز و اعصاب، چشم، طب اورژانس، جراح مغز، گوش و حلق و بینی، پاتولوژیست، رادیولوژیست، داروساز و فوق تخصص قلب اطفال مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: ۲۵ پزشک متخصص و پنج پزشک عمومی در این ایام در بیمارستان حضور یافتند و به مراجعین خدمات ارائه دادند.

ملکی زاده اضافه کرد: کل مراجعین بیمارستان در این هشت روز تعطیلی پنج هزار و ۷۸۸ نفر بودند که هزار و ۵۰۰ نفر از آن تنها مراجعین سرپایی بخش اورژانس این مرکز درمانی بوده‌اند و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات بخش تصویربرداری، آزمایشگاه، درمانگاه و اورژانس بهره‌مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کادر بهداشت، درمان و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم کرده‌اند.

ملکی زاده افزود: مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی از استراحت خود گذشتند تا بستری ایمن برای مسافران نوروزی و شهروندان فراهم شود.

نادر شکیب آزاد معاون درمان، سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، فاطمه آهو خوش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، سیده انسیه ساجدی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و برخی از مسئولین بیمارستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پایگاه اورژانس شهری کنگان نیز بازدید کرد.

کد خبر 6064280

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان