Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:00:01 GMT

ذوالنور: رفع مشکلات معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۳۷۲۸

ذوالنور: رفع مشکلات معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند دولت برای رفع مشکلات معیشتی اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ خرداد) پارلمان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مکرر فرمودند: من به این مذاکرات (برجام) خوشبین نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پس از مدتی شما (آقای روحانی) مصاحبه کردید و گفتید که در عالم دیپلماسی، خوش‌بینی و بدبینی ملاک نیست. باید واقع‌بین بود، آیا این واقیعتی است که شما می‌دیدید؟

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور، از ابتدا مجموعه شما گفتند که اگر آمریکا هم از برجام برود، ما با اروپا ادامه می‌دهیم. آمریکا گفت: من برای چه در برجام بمانم، تعهد اجرا کنم، هزینه بدهم. برجام می‌ماند و ایران هم هست، پس من بروم و فشار را اضافه کنم. این نتیجه سوء‌تدبیر در اظهارنظر و اتخاذ موضع بود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس اضافه کرد: آقای رئیس‌جمهور چرا اروپا خودش را در مقابل آمریکا قرار دهد، وقتی می‌گویید برجام می‌ماند و آن را با اروپا ادامه می‌دهیم؛ آقای رئیس‌جمهور در صحبت‌تان گفتید که یک مزاحم رفت. یا به صِدق این حرف اعتقاد دارید و یا ندارید. اگر اعتقاد دارید، بنابراین حرف گذشته‌تان چه شد که می‌گفتید هر چه با اروپا کار کنیم، لقمه را دور سر چرخانده‌ایم و باید با کدخدا مشکل را حل کرد؟

حجت‌الاسلام ذوالنوری خطاب به روحانی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور، کدام حرف شما درست است؟ چرا در این‌گونه مسائل به شعور مردم توهین می‌شود؟

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: آقای رئیس‌جمهور شما منطقه را رها کردید، منطقه را از دست دادیم. اقتصاد مقاومتی بدون توجه باقی ماند و به آن پرداخته نشد، امروز چرا مردم باید هزینه چنین بی‌تدبیری‌ها و سوء تدبیر‌ها را بدهند.

حجت الاسلام ذوالنوری تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهور مرتب مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید. آیا مشکل جامعه ما امروز این است که در تریبون رسمی برای تحریک دختران ورزشکار بگویید چرا در صدا و سیما فیلم‌های مسابقات دختران ورزشکار نشان داده نشود؟

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوان تحصیل‌کرده ما براثر بیکاری دچار افسردگی و انواع مریضی می‌شود. به مردم بگویید برای اشتغال و برای مقابله با فساد چه کرده‌اید؟ امروز مشکل، فساد، فقر و بیکاری است. مسائل معیشتی مهمترین چیزی است که مردم توقع دارند به آن پرداخته شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RTC

منبع: فردا

کلیدواژه: ذوالنور مشکلات معیشتی نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است