Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در سال تحصیلی 97-96 دانش آموزان 12 منطقه آموزشی خوزستان زیر پوشش طرح ملی شهاب قرار گرفتند که برای سال تحصیلی آینده تعداد مناطق زیر پوشش این طرح 2 برابر شده است.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزانی که زیر پوشش این طرح قرار می گیرند در سامانه همگام ثبت نام می شوند افزود:در پایه چهارم ابتدایی آزمونی از دانش آموزان گرفته می شود که در این آزمون استعداد فرد در هشت سطح شناسایی، و در هر سطح آموزش و هدایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی زاده ادامه داد: این هشت سطح شامل فرهنگی- دینی، حرکتی - ورزشی، هنری، فضایی ( چند بعدی)، اجتماعی، کلامی، ریاضی و علوم تجربی است.
وی افزود: در دوره ابتدایی آزمون گرفته می شود اما در دوره متوسطه اول و دوم دانش آموز بر اساس استعدادی که در آن آموزش فراگرفته هدایت می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: بالغ بر 87 هزار دانش آموز خوزستانی در سال تحصیلی 97-96 در طرح ملی شهاب 'شناسایی و هدایت استعدادهای برتر' قرار گرفتند.
وی گفت: طرح شهاب حاصل تفاهم نامه بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش است که توسط ستادها و کارگروه های استانی، شهرستانی و آموزشگاهی در حال اجرا است.
تقی زاده با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان و مدارس مجری این طرح بیان کرد: به منظور آشنایی آموزگاران پایه چهارم ، مدیران ، معاونان و نیروهای ستادی برای اجرای این طرح ملی، 90 کارگاه آموزشی در سطح 12 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مهمترین هدف اجرای این طرح ملی را توصیف ویژگی های استعدادی دانش آموزان دانست و افزود:شناسایی و هدایت آموزشی و تربیتی استعدادهای برتر و آماده سازی آنها برای ایفای نقش در آینده از دیگر اهداف اجرای این طرح ملی در خوزستان است.
وی گفت: با اجرای این طرح استعدادهای هر فرد در سن پایین شناسایی می شود تا در آینده در مسیر نخبگی قرار گیرد و از استعداد خود بهترین استفاده را داشته باشد.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش دانش آموز دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد