Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@02:25:19 GMT

تسویه حساب سرخ پوشان با سرمربی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۴۰۲۴

تسویه حساب سرخ پوشان با سرمربی

به گزارش ایسکانیوز،‌ پس از اینکه شب گذشته (شنبه) مالکیت باشگاه تراکتورسازی تبریز به طور قطعی به محمدرضا زنوزی واگذار شد، قرار شد یک نماینده از سوی مالک جدید باشگاه برای تسویه حساب با ارطغرول ساغلام، سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی عازم ترکیه شود.

ساغلام که در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت،‌ حدود 150 هزار دلار از این باشگاه طلبکار است و این بدهی باید امروز به این مربی ترکیه‌ای پرداخت شود که از همین رو نماینده محمدرضا زنوزی برای تسویه حساب با ساغلام راهی ترکیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

601

تراکتورسازی محمدرضا زنوزی ارطغرول ساغلام فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تراکتورسازی محمدرضا زنوزی ارطغرول ساغلام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران

کنستانتینیو چیونگا در دیدار با مسئولان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به تراکتورهای۴۷ و ۷۵ اسب بخار تولیدی تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: تراکتور‌های ایرانی از لحاظ کمی و کیفی فراتر از تولیدات بسیاری از کشور‌ها پیشرو در این صنعت است.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصر به فرد دانست و گفت: تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه استفاده می‌شود که بسیار راضی کننده است.

وی روابط کنونی ایران و زیمبابوه را مطلوب دانست و اظهار کرد: این روابط باید در زمینه‌های اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور و معاون اول رییس جمهور کشورمان نیز مذاکراتی داشته است. پیش از این تراکتورسازی ایران آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را اعلام کرده بود.

 تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است و در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند