Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش مناظره‎ای میان محمدعلی ابطحی معاون خاتمی، بهمن شریف‎زاده مشاور احمدی‎نژاد و حسین الله‎کرم رئیس کنونی شورای هماهنگی حزب‌الله برگزار کرد. در بخشی از این مناظره، شریف‎زاده گفت که احمدی‌‎نژاد معتقد بوده که افرادی خارج از جناح‎ها نیز باید در معرض رای مردم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ابطحی سخنان وی را قطع کرد و گفت او چنین موضعی نداشته. ادامه منازعه این دو نفر را در این فایل تصویری ببینید:

Video/Audio Link

 

6161

دانلود کلید واژه‌ها : حسین الله کرم - محمد علی ابطحی - محمود احمدی‌ نژاد -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین الله کرم محمد علی ابطحی محمود احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر نقش علی در سریال آیینه عبرت پس از سال‌ها دوری از سینما و تلویزیون با حضور در برنامه برمودا از شبکه نسیم ماجرای راه‌اندازی اولین شبکه خصوصی تلویزیون را بازگو کرد.او می گوید من درخواستم را در جلسه ای به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور آن وقت مطرح کردم و ایشان هم موافقت کرد.

کد خبر 844263 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران احمدی نژاد سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • (ویدیو) راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد!
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد