Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری دیدار دوستانه رهبران دو کره، «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی از عدم اطمینان «کیم جونگ اون» همتای کره شمالی خود نسبت به وفای به عهد «دونالد ترامپ » خبر داد.

ایران آنلاین /رهبر کره جنوبی بعد از دیدار اخیر خود با همتای کره شمالی خود، گفت: اون اطمینانی به وعده های ترامپ  پس از تخریب کامل سایت هسته ای «پیونگ ری» ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، رهبر کره شمالی معتقد است با برگزاری نشست از پیش تعیین شده مشکلی ندارم تنها چیزی که از آن مطمئن نیستم تعهد ترامپ به وعده هایی است که در خصوص اتمام تهدیدها و روابط خصمانه با کره شمالی داده است.

به گفته رئیس جمهور کره جنوبی ، اون هنوز احتمال می دهد که ترامپ درصدد تضغیف حکومت وی باشد.

این در حالی است که رهبر کره شمالی هفته گذشته بعد از تهدیدهای ترامپ اعلام کرد دیداربا رءیس جمهور آمریکا را لغو خواهد کرد. اما ترامپ پس ازبرگزاری نشست رهبران دو کره که در ماه اخیر به صورت مکرر برگزار شد در بیانیه ای اعلام کرد که دیداروی با رهبر کره شمالی در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است دیدار اخیر رهبران دو کره بسیار دوستانه و با هدف افزایش چنین دیدارهایی در آینده نزدیک برگزار شد.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

 

 

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

 

دانلود خط حزب الله جدید

دیگر خبرها

  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • شعر جدید نغمه مستشار نظامی در استقبال از سروده رهبر انقلاب
  • سروده نغمه مستشارنظامی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق
  • مخمس نغمه مستشار نظامی در استقبال سروده رهبر انقلاب
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان