Web Analytics Made Easy - Statcounter

تله فیلم "نیزارهای بلند" به تهیه‌کنندگی شهرام علی شریفی و ابراهیم امیرخانی و نویسندگی و کارگردانی زنده یاد محمدهادی نامور کاری از شبکه استانی صدا و سیمای گلستان به مدت ۹۰ دقیقه فردا ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، در مجموعه تلویزیونی "نیزارهای بلند"، زمانی که گروه تفحص در جستجوی شهدای دفاع مقدس جزایر مجنوند و ماشاالله منتظر است تا خبری از پسرش قاسم که قایق سواری حرفه‌‌ای بود و اواخر جنگ مفقودالاثر شده به او برسد او این روزها با خاطره پسرش مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تله فیلم مربوط میشه به ماشاالله که رئیس تعاونی صیادان است و با صید قاچاق مخالف است و داستان از آنجا آغاز می‌‌‌‌شود که نوه‌اش (صابر) که پسر قاسم هست با یک قاچاقچی صید به نام ماهان آشنا می‌شود و فریفته او می‌شود یک قایق می‌خرد و به صید قاچاق می‌پردازد، همین امر خشم ماشاالله را بر می‌انگیزد و در یک اقدام غیر مترقبه و سهوا قایق را می‌شکند و ماهان شکایت می‌کند و ادامه داستان...

مجری طرح محمدهادی نامور، مدیرتولید شعبانعلی درزی، مدیرتصویربرداری مسعود امامی، تصویربردار بهرام هاشمین، صدابردار محمود موسوی، منشی صحنه سمیه مظفری، برنامه‌ریز علی معصومی و مدیر تدارکات نصرت الله امیرلطیفی، تدوین بهنام حسناتی، دستیار کارگردان،طراح صحنه و لباس زهره غلامی این تله فیلم را بر عهده دارند.

بازیگران مطرح تلویزیون مانند سیامک اطلسی، زهرا سعیدی، ساقی زینتی، داود سعیدی، یحیی دیوانی، الله قلی نظری، ایرجی قوشچقی، زهره غلامی، مریم عبادی، هادی شیخی و محمدرضا صمیمی و غیره در تولید این تله فیلم همکاری دارند.

زنده‌یاد محمدهادی نامور که مجری طرح،  نویسندگی و کارگردانی این تله فیلم را بر عهده داشت سال‌ها با صدا و سیمای گلستان در خصوص تله فیلم و برنامه های فاخر همکاری مستمری داشت. وی درسال 75 فیلم کوتاه فضیلت بزرگ که در خصوص نماز بود را ساخت که این فیلم در سمینار نماز در زنجان مقام نخست کارگردانی، تله فیلم یارش در 16 جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز جزء تله فیلم‌های برتر شناخته شد و 9 جایزه این جشنواره را به خود اختصاص داد و تله فیلم‌های دم بافته و افتتاح نیز جزء تله فیلم‌های برتر این کارگردان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان