Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در معاملات امروز بورس تهران سرمایه گذاران بیش از یک میلیارد و ۷۳۷ میلیون برگه دارایی مالی را دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بالغ بر ۲ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال بود و در ۶۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

در بازار روز یکشنبه گروه های فلزات اساسی، شیمیایی و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نماد شرکت های کیمیدارو، سبحان دارو، گلتاش، لیزینگ خودرو غدیر، موتوژن، پلاسکوکار و داروسازی اکسیر بود.

در مقابل نماد شرکت های صنایع کاغذ سازی کاوه، گرانیت بهسرام، معادن منگنز ایران، نورد آلومینیوم ،سرمایه گذاری آتیه دماوند، نوسازی و ساختمان تهران و ذغال سنگ نگین طبس با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.
نمادهای اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری مترو، سهام آلومینیوم ایران و اوراق مشارکت شهرداری سبزوار با بیشترین عرضه ها و سنگین ترین صف های فروش مواجه شدند.

حق تقدم تاپیکو با معامله ۷۴۵ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و مخابرات با معامله بلوکی ۴۹۴ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

در پایان معاملات امروزنماد شرکت های پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی جم، گل گهر و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث افت ۱۶۸ واحدی شاخص کل شدند.

این در حالی بود که نمادهای چادرملو، سرمایه گذاری معادن و فلزات و تاپیکو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند.

شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب ۴۱ و ۷۷۴ واحد افت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرمایه گذاران بورسی فلزات اساسی شیمیایی دارویی بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳