Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:43:40 GMT

2خبر از شهرستان های ابرکوه و مهریز

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۶۲۵۹

2خبر از شهرستان های ابرکوه و مهریز

یزد - ایرنا - آیت الله صدوقی در راه ترویج اسلام شهید شد و بهزیستی مهریز به سیستم مدیریت ایزو ISO مجهز می شود، از جمله خبرهای روز یکشنبه استان یزد است.

امام جمعه ابرکوه گفت : شهید گرانقدر اسلام آیت الله محمد صدوقی تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و برای تعالی اسلام ناب محمدی (ص) از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز یکشنبه در یکی از مساجد این شهر بعد از نماز ظهر و عصر در سخنانی با گرامیداشت سالروز سومین شهید محراب آیت الله صدوقی افزود: این شهید بزرگوار نماد ایثار و تلاش در تمام صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه این شهید در ولایتداری و ولایت پذیری ممتاز بود، اظهارکرد : شهید صدوقی، بازویی قوی برای امام راحل (ره)، انقلاب و استان یزد بود که با نثار خون پاکش بر عزت و پایداری نظام افزود.
حسینی ادامه داد: شهید صدوقی، شخصیتی مردم دار، فقیهی دین پرور و مجاهدی شجاع برای اسلام و انقلاب بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به نقش شهید صدوقی و فرزندمرحوم شیخ محمدعلی صدوقی در بخش فرهنگی تصریح کرد: تقابل با جبهه فرهنگی دشمن یکی از ضرورت ها و بایدهایی است که هرگز نباید تحت شعاع هیچ عاملی قرارگیرد.
امام جمعه ابرکوه همچنین با گرامیداشت سالگرد ارتحال مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی گفت: مرحوم صدوقی فردی ولایت مدار و تحت اوامر مطیع امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود که توانست در دوران 23 سال نمایندگی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سمت امام جمعه یزد خدمات ارزنده ای به انقلاب ایفا کند .
آیت‌الله صدوقی در 11 تیرماه سال 1361 مصادف با دهم ماه رمضان پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل یزد به دست منافقان کوردل به شهادت رسید .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

**
رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: این اداره برای نخستین مرتبه به سیستم مدیریت کیفیت iso با ورژن 2015 مجهز می‌شود.
علیرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بهزیستی مهریز به عنوان اولین اداره شهرستانی در استان یزد به این سیستم مجهز می شود افزود: استاندارد ‌سازی و حذف بروکراسی‌ اداری برای ارائه خدمات بهتر به گروه های زیر پوشش هدف اصلی این سیستم است .
وی ادامه داد: برنامه‌ ریزی‌ مقدماتی دریافت این گواهینامه طبق استاندارد روز اروپا در سال گذشته انجام شد و هرچه سریع تر اجرای کار بر اساس فرایندهای اصلاح شده صورت می گیرد.
این مسوول بیان کرد: برنامه ‌ریزی مقدماتی برای دست یابی به گواهی ذکر شده توسط یکی از شرکت ها انجام می پذیرد و خدمت به جامعه هدف یک وظیفه مهم در بهزیستی با بهره گیری از دانش روز است.
حدود 2 هزار و 500 نفر در مهریز زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناسبت ها سالگرد شهيد صدوقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

منابع خبری از وقوع حمله به نمازگزاران در مسجدی در شهرستان گذره در هرات خبر می‌دهند.

به گزارش میزان، طبق گزارش رسانه‌های افغانستان، به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشاء، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان تاکنون در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند و اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه‌ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • مطهری امام
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است