Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- تجمع برخي افراد دربخش هاي چنارشاهيجان وکوهمره شهرستان کازرون،يکشنبه منجر به بسته شدن جاده دسترسي به غرب فارس شد که حسين رضازاده نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي اعلام کرد: مردم از هرگونه تجمع و اخلال در رفت و آمد خودداري کنند.

در متن پيام رضازاده که يکشنبه صادر شد آمده است:نظربه اينکه مسئولين کشوري در رسيدن شما به خواسته قانوني و مشروعتان استوار بوده و تلاش مي کنند، استدعا دارم جهت حفظ آرامش و امنيت و جلوگيري از سوء‌استفاده افراد فرصت طلب از هرگونه تجمع و اخلال در رفت و آمد خودداري نموده و مطالبات خود را از طرق قانوني و منطقي پيگيري فرماييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماري از افراد در اعلام حمايت از اجراي طرح تقسيم کازرون محورهاي ارتباطي فارس به استان هاي بوشهر و خوزستان در منطقه چنارشاهيجان را مسدود کردند.
اين افراد از ساعت چهار صبح يکشنبه مسيرهاي ارتباطي شهر قائميه مرکز بخش چنارشاهيجان را با سنگ و آهن بستند.
شهر قائميه در چهار راه ارتباطي استان هاي فارس، بوشهر و خوزستان واقع است و مسدود شدن جاده هاي اين شهر، اين راه هاي ارتباطي را مختل کرد.
به گزارش ايرنا شماري از اهالي بخش چنارشاهيجان شهرستان کازرون هم يکشنبه در ميدان اصلي شهر قائميه در حمايت از تقسيم اين شهرستان براي دومين بار در ماه هاي اخير تجمع کردند.
اين افراد شعارهايي با مضمون ارتقا، ارتقا حق مسلم ما است و فحاشي کار ما نيست، درخواست ما قانوني است سردادند و ارتقاي اين بخش به شهرستان را خواستار شدند.
پيش از اين، برخي از اهالي اين بخش ، جمعه چهارم خردادماه جاري با حضور در مصلاي نمازجمعه چنارشاهيجان خواستار تحقق طرح تقسيمات کشوري در مورد کازرون شده بودند.
اين افراد در شعارهاي خود خواستار ايجاد شهرستاني جديد متشکل از چنار شاهيجان و کوهمره نودان بودند که طرح آن در وزارت کشور درحال بررسي است.
حسين رضازاده نماينده مردم کازرون در مجلس شوراي اسلامي در بيانيه اي کوتاه که جمعه توسط برادر يکي از شهدا در نمازجمعه قائميه (چنارشاهيجان) قرائت شده بود، اعلام کرد: هرگونه تجمع به صلاح نيست و موجب سوء استفاده مي گردد.
در اين بيانيه گفته شده است:مردم بايد مسير مطالبات را از طريق قانوني از مسئولين بخواهند.من در حال پيگيري موضوع هستم.
رضازاده اعلام کرد: ازهمه شهروندان تقاضا دارم با حفظ آرامش اجازه سوء استفاده را به هيچ احدي ندهيد و در شرايط کنوني مواظب نفوذ افراد غيرمسئول و فرصت طلب باشيد.
حجت الاسلام حسين انصاري امام جمعه بخش چنارشاهيجان هم، پنجشنبه سوم خردادماه جاري در اطلاعيه اي ازمردم چنارشاهيجان وکوهمره خواسته بود که ازتجمع خودداري کنند.
طرح موسوم به تقسيم کازرون مدت ها پيش مطرح و آبان 96 در محافل شهرستان کازرون علني شد که طبق آن اعلام شد دو بخش کوهمره نودان و چنار شاهيجان از کازرون منفک خواهد شد و شهرستان جديد کوه چنار شکل مي گيرد.
استاندار فارس در سفر 13 ارديبهشت خود به شهرستان کازرون به مردم اين شهرستان اطمينان داد که طرح تفکيک اين شهرستان و تشکيل شهرستان جديد با عنوان کوه چنار با هدف تامين نظر مردم اين شهر از دولت برگشت داده شده است تا اصلاح شود.
اسماعيل تبادار اظهار کرد: برخلاف برخي تصورات، مناطقي همچون امامزاده سيد حسين (ع) و آثار تاريخي بيشابور از ابتدا در طرح تقسيمات کشوري جديد در محدوده شهرستان کازرون بود و برنامه اي براي جدايي اين مناطق از اين شهرستان نبوده است.
استاندار فارس گفت: با توجه به خواسته مردم کازرون در زمينه جدانشدن دشت برم و انارستان از اين شهرستان، طرح تفکيک شهرستان براي انجام اصلاحات مورد نظر مردم بازگشت داده شد.
دليل مخالفت برخي با طرح تقسيم، اعتقاد اين افراد به اين موضوع است که قرار است بخش هاي حياتي کازرون از آن جدا شود. همان مناطقي که استاندار فارس از آن ها نام برد و گفت چنين نيست.
به گفته منابع رسمي، حوادث 26 و 27 ارديبهشت ماه شهر کازرون منجر به فوت سه نفر و مصدوميت شمار ديگري از افراد شد. در جريان اين حوادث، به برخي اموال عمومي مانند يک شعبه بانک، چند خودرو و ... آسيب وارد شد. سه فرد فوت شده در اين حوادث، سه شنبه اول خردادماه جاري در اين شهر به خاک سپرده شدند.
شهرستان کازرون در 120 کيلومتري غرب شيراز واقع است.
7372/ 1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی