Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منصور سیفی روز یکشنبه در جلسه بررسی اشتغال مددجویان استان اردبیل افزود: پرداخت این مقدار تسهیلات باعث اشتغال و خودکفایی 274 مددجو در استان شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد 144 نفر در زمینه دامپروری مشغول کار شدند، اظهار کرد: الویت کمیته امداد ایجاد فرصت‌های شغلی نوین با رویکرد صنعتی و پیشرفته برای متقاضیان است تا ضمن ایجاد شغل پایدار برای مددجویان محصولات تولیدی آنها بازار خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از همکاری و تعامل خوب کمیته امداد و بانک‌های عامل خبر داد و بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال مددجویان بیشتری از تسهیلات پرداختی بهره مند شده و زمینه اشتغال و خودکفایی آنها فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون بانک‌های عامل بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده‌اند، اضافه کرد: همچنین 177 نفر دیگر از مددجویان کمیته امداد که مستعد اشتغال بودند به بانک‌های عامل معرفی شدند تا با دریافت تسهیلات خودکفایی توانمند شده و مشغول کار شوند.
سیفی با بیان اینکه 14 میلیارد و 180 میلیون ریال از تسهیلات پرداختی توسط «صندوق امداد ولایت» در اختیار مددجویان قرار گرفته است تا وارد بازار کار شوند، گفت: 97 نفر از مددجویان با بهره‌گیری از تسهیلات اشتغال‌زایی «صندوق امداد ولایت» وارد عرصه تولید شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت به صورت کاملا قرض‌الحسنه بوده است، افزود: در طول اجرای طرح‌های خودکفایی ناظران فنی و تخصصی با نظارت‌های خود به مجریان مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند تا اشتغالی پایدار برای آنها ایجاد شود.
وی با اشاره به حرفه‌آموزی 225 نفر از مددجویان و فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در سال‌جاری بیان کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کارگاه‌های آموزشی متعددی با توجه به استعداد و علاقه مددجویان برگزار می‌شود تا آنها پس از دریافت گواهی مهارت بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.
وی گلدوزی، خیاطی، دامپروری، کشاورزی، قالیبافی و فرشبافی را از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده عنوان کرد و افزود: در تمامی مراحل دوره‌های آموزشی به مددجویان نحوه بازاریابی و فروش تولیدات نیز آموزش داده می‌شود تا آنها بتوانند به خوبی محصولات خود را دربازار عرضه کنند.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال بازار کار فنی و حرفه ای کمیته امداد همکاری و تعامل تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

یونس قزان مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد گفت: تسهیلات  پرداختی از محل اعتبارات داخلی و همچنین تبصره ۱۸ پرداخت شده که بستگی به طرح‌های توجیهی در قالب تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی از بین یک میلیارد تا ۳۰۰ میلیارد ریال متفاوت بوده است.

وی اضافه کرد: پارسال حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در قالب طرح‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و صنفی و همچنین ۲۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد بیان کرد: همچنین پارسال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور ۳۱ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قزان با بیان این که این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، ادامه داد: با همکاری ادارات و معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی امکان پرداخت بیشتر تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان و فراهم‌کردن شرایط کسب و کار وجود دارد.

وی همچنین از پیگیری طرح‌های یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح نیز به افراد واجد شرایط ۵ روستای معرفی شده از طرف بخشداری بخش مرکزی تسهیلات کم‌بهره‌ پرداخت شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت از شهر‌های مهم آذربایجان‌غربی‌ است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد