Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سردار حسین رحیمی در آئین اختتامیه جشنواره ملی ناجیان‌مان که بعد از ظهر امروز در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت: شعار پلیس "مردم محوری و جامعه محوری" است و ما تمام توان خود را برای تامین امنیت گذاشته‌ایم. به طوریکه امروز علی رغم تمام دشمنی‌های استکبار و بسیج تمام امکانات دشمن برای ایجاد مشکلات اقتصادی و تنگناها برای مردم، بهترین و بی نظیرترین امنیت را داریم و دشمن در بخش امنیت هیچ غلطی نتوانسته بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز مفتخر است که از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها و جای جای روستاها بی نظیرترین امنیت را فراهم کرده است، تصریح کرد: همین امنیت است که مورد اضطراب نگرانی و خشم دشمن است و شما دیدید ولیعهدی که دو ماه است هیچ خبری از او نشده با چه نگرانی و خشمی از امنیت ایران یاد می‌کند.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه خبر داریم که در افغانستان و پاکستان چه هزینه‌هایی می‌کنند تا یک گروه تروریستی وارد کشور شود، گفت: آمریکا، انگلیس و پول سنگین عربستان همه در حال تلاش هستند تا امنیت را در کشورمان خدشه دار کنند. هنوز یک سال نشده که من از نقطه صفر مرزی به تهران آمده‌ام و می‌دانم که چه اقداماتی برای ناامن کردن کشور می‌کنند. به عنوان مثال جلیل قنبرزهی که مورد اعتماد سازمان سیا هم قرار دارد 20 سال است که در آن سوی مرز برای ناامنی در کشور تلاش کرده و گروه ایجاد کرده اما زمانی که اعضای گروهش را تا لب مرز بدرقه کرده و برای ناامنی وارد کشور کرد دو ساعت بعد گروه آموزش دیده‌اش به دست رزمندگان تکاوری ناجا به درک واصل شدند.

رحیمی با اشاره به امنیت و اقتدار پلیس اظهار کرد: در موردی دیگر بزرگترین شرور تهران در عرض کمتر از 24 ساعت از سوی پلیس دستگیر شد و این نشان می‌دهد که ناجا چه توانمندی و قدرتی دارد اما همین پلیس شعارش جامعه محوری و مردم مداری است.

وی افزود: ناجا افتخارش این است که در دی ماه 96 که عده‌ای اعتراض کردند و حتی به همکاران ما فحاشی کرده و آنان را مورد شماتت قرار دادند هیچ برخوردی با مردم نشد و در واقع تفاوت پلیس ایران با پلیس دیگر کشورها در همین جامعه مداری و مردم داری است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: اقتدار پلیس ایران توأم با رأفت و مهربانی است. نقطه اتکای پلیس ایران مردم هستند و ما با اتکا به مردم در جامعه حرکت می‌کنیم و تمام اقدامات پلیس ایران حول و حوش ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: امنیت رییس پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است

شبکه الجزیره گزارش داد، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی‌ها را همچنان مرتکب می‌شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک‌های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می‌شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگو‌های نصب شده بر روی پهپاد‌های خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها در غزه را به گور‌های جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه‌ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می‌کند و درباره آن لاف می‌زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد