Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@18:55:37 GMT

آموزش سبک زندگی جهادی در یاسوج

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۷۴۱۹

این طرح با هدف تربیت مربیان توانمند و با مشارکت بیش ازهزار و ۸۰۰ نفر از نخبگان حوزه و دانشگاه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آئین افتتاح این طرح ثابت قدم بودن و ایستادگی در برابر دشمنان را به واسطه ایمان و اتکا به خداوند دانست و گفت:ملت ایران اسلامی در ادوار مختلف بار‌ها از جمله به دلیل همین دو ویژگی مورد لطف و عنایات حق باری تعالی قرار گرفت و اراده و مشیت الهی در بزنگاه‌ها به مدد مردم این مرز و بوم در مقابل خطرات دشمنان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آذری جهرمی طرح عقیله را بهترین فرصت برای تبیین و گسترش مفاهیم، احکام الهی و آموزه‌های دینی وارزش‌ها در جامعه برشمرد و افزود:برای تحقق این مهم باید از تمامی ظرفیت‌های داخلی کشور از جمله اصحاب رسانه، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره گرفت.
جانشین سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم اجرای این طرح را یکی از نیاز‌های ضروری جامعه در شرایط کنونی برای برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت:فرهنگ غنی دفاع مقدس الگویی بی نظیر برای سبک زندگی جهادی و عینیت بخشیدن به این مهم است که باید سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار گیرد.
آقای امیر فهمیده سبک زندگی جهادی را نمایانگر جهان بینی، اعتقادات و باور‌های اصیل مردم ایران اسلامی و اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه دانست و افزود:پیروی مردم جامعه از سبک و شیوه زندگی اصیل و بومی لازمه پیشرفت و خودکفایی کشور است و اگر این نوع سبک زندگی اجرا شود کشور حرکت رو به جلو خود را ادامه می‌دهد.
حدادعادل از فعالان فرهنگی کشور سبک زندگی جهادی را اوج سبک زندگی اسلامی برشمرد وگفت:دشمن با شمشیر دو لبه تحریم‌های اقتصادی و ترویج بی بند و باری اخلاقی و با نشانه رفتن ایمان، اخلاق و بنیان خانواده‌ها به جنگ با ایران اسلامی آمده است که باید مراقب این توطئه شوم و خطرناک دشمن بود.
وی افزود:راه خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهکار مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن، اجرای سبگ زندگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی جهادی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، گفت: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  

وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند