Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@17:37:07 GMT

راز قتل دختربچه ۹ ساله در سینه مرد آشنا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۷۵۹۷

راز قتل دختربچه ۹ ساله در سینه مرد آشنا

اجتماع > اجتماعی - وقتی عاطفه ناپدید شد همه اهالی روستا دست به‌دست هم دادند تا او را پیدا کنند اما با پیدا شدن جسد بی‌جانش معلوم شد که او قربانی جنایتی مرموز شده است.

به‌گزارش همشهری، حدود ساعت 2بعدازظهر 30اردیبهشت بود که عاطفه از خانه‌شان در یکی از روستاهای شهرستان دلگان خارج شد تا به خانه پدربزرگش که چند خانه آن‌طرف‌تر بود، برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما هرگز به خانه پدربزرگش نرسید و به طرز مرموزی ناپدید شد. با غیبت دختربچه 9ساله، پدر و مادرش شروع به جست‌وجو برای پیدا کردن او کردند. همسایه‌ها هم به کمک آنها رفتند و اطراف روستاها و حتی داخل چاه‌های کشاورزی را هم گشتند اما اثری از دختربچه نبود.

چند روز گذشت تا اینکه خانواده عاطفه در تحقیق و پرس‌وجو از همسایه‌ها به مرد 28ساله‌ای به نام صادق که با آنها نسبت خویشاوندی داشت و در همان روستا زندگی می‌کرد مشکوک شدند. پدربزرگ عاطفه در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: وقتی از همسایه‌ها پرس‌وجو می‌کردیم، معلوم شد که دخترم قبل از رسیدن به خانه پدربزرگش ناپدید شده است.

تا اینکه یکی از اهالی گفت که از دور دیده دختری هم‌قد دخترم ترک موتور صادق نشسته و دور شده است. در ابتدا به این ماجرا اعتنایی نکردیم. چرا که صادق از اقوام ما بود و دلیلی نداشت که به او شک کنیم. اما وقتی متوجه شدیم از صادق هم خبری نیست شک‌مان به او بیشتر شد. در نهایت یک روز او را پیدا کردیم و از سرنوشت عاطفه پرسیدیم ولی گفت که خبر ندارد. به او گفتیم اگر خبر ندارد نزد همه قسم بخورد اما قبول نکرد و همین باعث شد مطمئن شویم که بلایی سر دخترمان آورده است.

پدربزرگ عاطفه ادامه می‌دهد: بعدازظهر شنبه بود که با خبر شدیم صادق حوالی روستا با موتورش دچار حادثه و مجروح شده است. وقتی به محل حادثه رسیدیم، اورژانس رسیده و صادق را با آمبولانس به بیمارستان برده بود. صادق به مأموران اورژانس گفته بود که در حال عبور از جاده بوده که چند نفر از بستگان عاطفه(دختربچه گمشده) به او حمله کرده و وی را کتک زده‌اند. اما او دروغ گفته بود. ما اصلا کاری با او نداشتیم و همین ادعایش باعث شد که به او شک کنیم. برای همین جایی را که صادق در آنجا دچار حادثه شده بود گشتیم و چند متر آن‌طرف‌تر و لابه‌لای بوته‌ها جسد نوه‌ام را پیدا کردیم.

او به قتل رسیده بود و به‌نظر می‌رسید که صادق پس از قتل نوه‌ام، جسدش را دفن کرده اما وقتی فهمیده که به او مشکوک شده‌ایم، سراغ جسد رفته و آن را از دل خاک بیرون کشیده تا به جای دیگری منتقل کند که دچار حادثه شده است. با پیدا شدن جسد، ماجرا را به پلیس اطلاع دادیم و گفتیم که قاتل داخل آمبولانس و در راه انتقال به ایرانشهر است و مأموران آگاهی نیز به‌موقع به آمبولانس رسیدند و قبل از اینکه قاتل موفق به فرار شود، او را دستگیر کردند.

به‌گفته پدربزرگ عاطفه، عامل جنایت پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل عاطفه 9ساله اعتراف کرد و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه او ادامه دارد.

در همین زمینه: شهادت ۲ عضو خانواده یکی از کارکنان انتظامی در زاهدان قاتل ندا بیمار بود، محاکمه برگزار نشد شرور قاتل در ۵۰۰ متری مرز حین فرار دستگیر شد قتل در مهمانی مجردی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: پس از ساعت‌ها جست‌‍وجو، جسد فرد گم شده پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل عوامل قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گم‌شدن فردی در ارتفاعات روستای سنگ‌سفید شهرستان دالاهو، بلافاصله تیم عملیاتی شعبه دالاهو به منطقه اعزام شد.

وی افزود: پس از ساعت‌ها جست‌وجو، فرد گم شده که فوت شده بود پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل به عوامل قضائی شد.

مسعود محنتی، فرماندار شهرستان دالاهو در خصوص جزئیات فوت این فرد ۷۰ ساله، تصریح کرد: پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه و جست‌وجو در منطقه، پیکر بی‌جان فرد مفقودشده که دچار بیماری قلبی بود در دامنه ارتفاعات ناحیه صنعتی شهرستان دالاهو کشف شد که با توجه به بیماری قلبی، شواهد و قرائن از مرگ شخص متوفی به دلیل ایست قلبی حکایت داشته است و در نهایت توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر تحویل پزشکی قانونی شد.

کد خبر 746958

دیگر خبرها

  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • این افراد از کفترپرانی نان می خورند | کسب و کاری به نام کفترپرانی