Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانپس از پیگیری دکتر پورابراهیمی از طریق وزیر کشور و قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، دکتر حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در نامه‌ای با اشاره به مواجهه استان کرمان با خشکسالی بی‌سابقه، خواستار تشکیل ستاد بحران در استان کرمان شد.

وزیر جهاد کشاورزی در این نامه پیشنهاداتی، چون امهال بازپرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده و پرداخت اعتبارات بلاعوض را پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اختصاص اعتبار برای تامین، انتقال آب و لوله‌گذاری و نیز پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان زیان‌دیده از دیگر موارد پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی جهت طرح و تصویب در ستاد بحران کشاورزی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

تشکیل ستاد بحران کشاورزی در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت گفت: در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی به ریاست، وزیر جهاد عملکرد استان‌ها در شاخص مهم جوجه‌ریزی به صورت رسمی اعلام شد که استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است. رضا بهنام‌پور افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد. بهنام‌پور ادامه داد: در سال‌های قبل، کمبود و حتی نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحد‌های راکد، احداث چندین واحد تولیدی جدید و اجرای دقیق برنامه های جوجه‌ریزی و همچنین مجاهدت کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده به طوری که در یک سال اخیر به ویژه در ۶ ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار شده است. وی با قدردانی از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت مرغ تاکید کرد: همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های این استان جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد