Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@09:49:58 GMT

چرا عکس جدید از ولیعهد عربستان نیست؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۸۰۶۴

چرا عکس جدید از ولیعهد عربستان نیست؟

به گزارش عصرخبر، این روز‌ها رسانه‌های مختلف به خصوص رسانه‌های ایرانی خبر‌هایی از غیبت و حتی فوت شاهزاده محمدبن سلمان منتشر می‌کنند و مدعی هستند که در اتفاقاتی که چندی پیش روی داده در کاخ پادشاه سعودی وی زخمی و کشته شده است! اما تقریبا هیچ رسانه شاخص بین المللی‌ای در این خصوص خبری منتشر نکرده است. در همین حال سایت العربیه که رسانه رسمی عربستان سعودی است خبر دیدار ولیعهد سعودی را با رئیس فیفا منتشر کرده و اعلام کرده که «شاهزاده محمد بن سلمان، ولی‌عهد پادشاهی عربی سعودی روز جمعه (۴ خرداد ماه) جاننی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا را به حضور پذیرفت و با او درباره همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جستجوی تصویر دیدار شاهزاده محمد بن سلمان و رئیس فیفا مشخص می‌شود که این تصویر مربوط به دیدار چند ماه پیش بوده و این تصویر پیش‌تر در ۶ دی ماه ۹۶ منتشر شده و در هیچ یک از خبر‌های انگیسی، عربی و فارسی دیدار روز جمعه هیچ اشاره‌ای به آرشیوی بودن تصویر نشده و این در حالیست که بعید است رسانه‌های سعودی از چنین دیدار تصویر و فیلمی نداشته باشند که متوسل به تصاویر آرشیوی شوند.

حال باید دید که رسانه‌های سعودی چه زمانی تصویری زنده و یا به روز از شاهزاده سعودی منتشر خواهند کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ولیعهد عربستان محمدبن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد