Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مرکز داده ICT ( فناوری اطلاعات و ارتباطات )استان کرمان با ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت در تقویت زیرساخت های ارتباطی اظهار داشت : در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبار 90 میلیارد تومانی برای توسعه طرح های ارتباطات و اینترنت همراه در استان کرمان مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای کاستی های استان کرمان در این حوزه پس از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان وزیر جوان، توانمند و با کفایت دولت تدبیر و امید به استان کرمان طی نشستی در استانداری تصمیم های مناسبی گرفته شد.
استاندار کرمان با بیان این مطلب که کار بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در حال انجام است ،تصریح کرد:
در کنار دهها طرح ارتباطی اجرا شده و در حال انجام امروز هم عملیات اجرایی پروژه مرکز داده ICT استان کرمان آغاز شده که نوید بخش آینده روشن در این بخش است .
رزم حسینی با تاکید بر اینکه باید در تمامی حوزه ها از فضای خوب فراهم شده در این استان برای توسعه استفاده برده شود، اظهار داشت : استان کرمان همواره در ارتباطات و شبکه اینترنت همواره کاستی هایی داشته لذا در دولت یازدهم رشد قابل ملاحضه ای در این حوزه انجام شده است.
همچنین عملیات اجرایی پروژه مرکز داده های ICT استان کرمان و مجتمع با حضور استاندار کرمان، سرپرست معاونت امور عمرانی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل هماهنگی امور استان های این وزارت خانه، مدیرکل پست، ثبت احوال و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی در ساختمان پست قدیم کرمان آغاز شد.
برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در هفت هزار و 180 متر زیربنا (ازجمله پنج هزارمتر عرصه) از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.
پروژه مرکز داده های استان کرمان و مجتمع ict ظرف یک سال و نیم به بهره برداری خواهد رسید و شامل واحدهای زیرساخت پست، پست بانک و مانیتورینگ شبکه های ارتباطی است.
استان کرمان قبل از دولت یازدهم از نقطه های کور زیادی به لحاظ پوشش موبایلی و شبکه ارتباطی مواجه بود که طی سال های گذشته نگاه ویژه ای در جهت رفع این نقیصه ها انجام شده است .
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان دستگاه های اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است