Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان در این مراسم گفت: برگزاری جشن گلریزان همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان جهت جمع آوری کمک های مردمی و خیران بمنظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود.
حمید وسکویی اشکوری اظهار کرد: در سال96 با همراهی و کمک هم استانی ها 305 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گلستان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رمضان سال گذشته گلریزان در3شهرستان برگزار شد، ولی امسال14شهرستان میزبان این جشن است.
وسکویی اشکوری با یادآوری اینکه بندرترکمن 21 زندانی جرائم غیرعمد و در انتظار دست یاری خیران دارد، اضافه کرد: آزادی این مددجویان نیازمند 20 میلیارد ریال است.
معاون اداره کل زندانهای استان گلستان گفت: ستاد دیه کشور در سال 1369 به ابتکار شهید لاجوردی با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند تشکیل شد که مددجویان حوزه سوانح رانندگی، محکومین مالی، مهریه، نفقه و حوادث کارگاهی را شامل می شود.
الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن نیز به اهمیت فرهنگ‌سازی در حوزه کمک به همنوع اشاره کرد و گفت: باید ارگان های متولی حوزه فرهنگی در بسط و گسترش فرهنگ نیکوکاری و دستگیری همنوعان کوشا باشند.
حاج عبدالجبارآخوند میرابی از روحانیون اهل سنت بندرترکمن نیز گفت: برپایی جشن گلریزان درماه نزول قرآن مبارک است.
وی افزود: رمضان بهترین ماه برای کارهای خیر بخصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.
مدیر مدرسه علمیه قره تپه بندرترکمن چنین حرکت های انساندوستانه را ازبرکات اسلام دانست و اضافه کرد: کمک و احسان به همنوع برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی است.
به گزارش ایرنا این جشن با حضور فرماندهان انتظامی و سپاه شهرستان، رئیس دادگستری، دادستان، امامان جمعه اهل سنت بندرترکمن و شماری از دیگر مسئولان برگزار شد.
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، اغلب مردم این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گلستان فرهنگ سازی قرآن کمک های مردمی مدرسه تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد

به گزارش خبرآنلاین،عباس کشانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از ۱۷۹۴ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

ایلنا در خبری نوشت:وی با بیان این که ۱۱۹ نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها ۳۱۹ نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901437

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد