Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون هفتم خرداد آغاز می شود و به مدت چهار روز نیز ادامه دارد.
وی افزود: این آزمون ساعت 9 صبح جمعه 11 خرداد 1397 در 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد و همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان پسر و دختر پایه نهم برگزار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به سامانه اینترنتی به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.
زارع پور عنوان کرد: پس از چاپ کارت‌ ورود به جلسه آزمون باید داوطلبان اقدام به ثبت مهر از طریق مکان مشخص شده در سامانه کنند.
وی ابراز داشت: طبق تبصره یک ماده 11 دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی گزینش دانش‌ آموزان در آزمون ورودی دبیرستان ‌های دوره دوم متوسطه در رشته‌ های نظری یا هنرستان‌ های فنی و حرفه ‌ای بر ‌اساس میانگین امتیاز کل آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 درصد امتیاز کل آزمون ورودی و 50 درصد نیز معدل کل پایه نهم خواهد بود.
زارع پور اظهار داشت: شرط محاسبه 50 درصد معدل کل پایه نهم برای پذیرش دانش‌‌ آموزان در دبیرستان‌ های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه داشتن معدل کل حداقل 17 و کسب حداقل نمره 12 در تمامی عنوان ‌های دروس پایه نهم در خرداد سال تحصیلی 1397 - 1396 است.
وی افزود: محتوای این آزمون 2 دسته سئوال شامل استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است.
زارع پور بیان کرد: 20 درصد امتیاز آزمون مربوط به سئوال های استعداد تحلیلی و 80 درصد مابقی نیز مربوط به سئوال های استعداد تحصیلی خواهد بود.
وی عنوان کرد: سئوال های استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی به صورت چهار گزینه ‌ای طراحی می ‌شود.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 دانش آموز دانش آموزان فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی