Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@19:49:05 GMT

تصادف خونین در محور گرمی – اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۸۹۱۷

سانحه رانندگی در محور مواصلاتی گرمی به اردبیل جان یک شهروند دیگر را گرفت تا جاده‌های شمال استان اردبیل همچنان شاهد تصادفات خونین باشد. آفتاب‌‌نیوز : این سانحه رانندگی ساعاتی قبل بین دو خودرو سواری و تانکر حامل سوخت رخ داد که در اثر آن راننده خودرو سواری جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این سانحه رانندگی گفت: این تصادف در محور گرمی به سمت اردبیل اتفاق افتاده که در اثر آن یک شهروند جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حجت فتاحی اضافه کرد: در این حادثه خودرو سواری که از گرمی به سمت اردبیل حرکت می کرده با تانکر حامل سوخت که از رضی به سمت گرمی در حرکت بوده برخورد می کند.
وی در تشریح علت این حادثه متذکر شد: انحراف به چپ از سوی خودرو سواری به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و برخورد مستقیم با تانکر حامل سوخت علت اصلی این تصادف بوده است.
به گزارش مهر، رئیس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه در این حادثه راننده خودرو سواری با مصدومیت شدید روبرو و به بیمارستان انتقال می باید، ادامه داد: با وجود تلاش های صورت گرفته متاسفانه این فرد به علت شدت تصادف فوت کرده است. کد خبر: ۵۲۵۷۷۲ تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف اردبیل سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم

مصطفی حیدری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی بروجن گفت: برخورد سواری سمند و سواری پارس در خیابان فردوسی (بلوار ساحلی) ۷ مصدوم برجای گذاشت. 

بیشتر بخوانید

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

وی افزود: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه اندادی مناسب جهت درمانی تکمیلی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • حادثه رانندگی در بروجن
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل