Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@19:55:29 GMT

تاریخچه کلاه‌خود جنگی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۹۹۰۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 در اوایل قرن بیستم ارتش‌ها زیاد ایده استفاده از کلاهخود را دوست نداشتند. دلیل آن‌ها این باور بود که کلاه‌خود ابزاری برای افراد بزدل است و روحیه تهاجمی را از بین می‌برد. اما خطرات جنگ و نیاز به کاهش نرخ مرگ و میر در اثر برخورد ترکش و گلوله به سر باعث شد که نهایتا تصمیم به تولید و استفاده از کلاه‌خود جنگی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کلاه‌خود از اول به شکل فعلی آن نبود. حساسیت‌هایی چون پوشش کامل، میدان دید کامل، عدم شباهت کلاهخود به کلاهخود نیروهای دشمن همه در طراحی و شکل‌دهی به کلاه‌خودها در قرن بیستم تاثیر گذاشتند. ولی نهایتا این طراحی اولیه آلمانی‌ها به نام اشتال‌هلم بود که بهترین نتیجه را ‌داد و هنوز که هنوز است پایه طراحی کلاه‌خودهای مدرن به شمار می‌رود. در این ویدیو با تاریخچه شکل‌گیری کلاه‌خودها بیشتر آشنا شوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جنگ افزار تکنولوژی نظامی خود کلاهخود ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)

 

منبع:بیسیمچی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله