Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@18:44:39 GMT

پیام تقدیر و‌ تشکر بیت استاد طباطبایی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۰۰۹۵

پیام تقدیر و‌ تشکر بیت استاد طباطبایی

به گزارش جماران؛ بیت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی پیامی در خصوص مراسم تشییع و ترحیم ایشان منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

بیش از هفت روز از وداع با، فقیه مجاهد، عالم عامل، اسوه‌ی تقوا و اخلاق و‌صداقت مرحوم آیت الله حاج سید مهدی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه میگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر روز قلب هایمان بیش از پیش از داغ فراق آن مرد الهی به تنگ آمده و جای خالی‌اش تداعی بخش محبت‌ها و خدمات او بوده و تصویر این مصیبت را برای ما پررنگ‌تر می‌نماید. 

تحقق وعده ی الهی درباره‌ی آن‌یار سفر کرده که عمر شریف و پر برکت خویش را وقف خدمت به مؤمنین ، احیاء علوم و ترویج معارف و ذکر مصائب و بکاء و ابکاء بر آل الله علیهم السلام کرده بود، و همچنین استرجاع و یاد مصائب خاندان عصمت علیهم السلام موجب صبر و تسکین قلوبمان است. 

بدینویسله بیت مرحوم آیت الله سید مهدی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه از مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، مسئولین کشوری و لشکری، اساتید و طلاب معزز حوزه، اساتید دانشگاه، ذاکرین آل الله ع ، هنرمندان و‌ ورزشکاران و تمامی مؤمنین و مؤمنات که با تعزیت و تسلیت خویش و حضور در مراسم باشکوه تشییع و ترحیم آن عالم عامل تشریک مساعی نمودند، تقدیر و تشکر خالصانه‌ی خویش را اعلام‌ داشته. و تقاضامند است طبق توصیه آن عالم فقید از جامه عزا خارج شده و در صیام‌ روز و‌ قیام‌ شب ، خصوصا در شب میلاد جدّ بزرگوارشان کریم اهل‌بیت علیهم السلام و لیالی قدر دعاگوی آن فقید سعید و بازماندگان ایشان باشند. 

از خداوند متعال تعجیل در فرج آخرین وارث انبیاء و اوصیاء را مسئلت نموده و سعادت دنیوی و اخروی همگان را خواستاریم. 

 

بیت مرحوم آیت الله سید مهدی طباطبایی

۱۳۹۷/۳/۶

۱۱/رمضان/۱۴۳۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استاد طباطبایی استاد طباطبایی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌

مرجع تقلید شیعیان به آیین نکوداشت صدمین سالروز رحلت آیت الله سید عبدالحسین ﻻری(ره) پیامی صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی به آیین نکوداشت صدمین سالروز رحلت آیت الله سید عبدالحسین ﻻری رحمة الله علیه پیامی صادر کردند که به شرح زیر است: در ابتدا ﻻزم است مراتب تشکر و قدردانی خویش را از برگزارکنندگان همایش مرحوم آیت الله العظمی سید عبدالحسین ﻻری رحمة الله علیه ابراز نمایم و امیدوارم این همایش به اهداف خویش دست یافته و قدمی در راه آشنایی بیشتر نسل جوان با بزرگمردان این مرز و بوم بردارد.

تاریخ این سرزمین بزرگ با همۀ فراز و نشیب ارها، سراسر شور و حماسۀ دلیر مردان در دفاع از سرزمین و ارزش های دینی آن است و دانشمندان و عالمان دین نیز دوشادوش مردم و گاه به عنوان رهبران و پیشروان، حماسه سازی نموده اند.

در زمانی که استعمار انگلیس با دسیسه های گوناگون و نقشه های رنگارنگ به اندیشۀ غارت و چپاول این سرزمین اهتمام داشت و حکومت قاجار راه تعدی و ظلم به مردم را در پیش گرفته بود عالمی شجاع، زمانه شناس، متفکر و معتمد همچون آیت الله ﻻری، برگ زرینی از مجاهدت در راه اسلام، اقامۀ حق و حمایت از مردم مظلوم را رقم زد.

آن فقیه فقید که مراتب علمی را در محضر بزرگان حوزه علمیه نجف اشرف طی کرده و از شاگردان مبرّز میرزای شیرازی أعلی الله مقامه بود به فرمان سیّد و درخواست مردم ﻻرستان و به قصد رهبری مردم و اهتمام به امور دینی و شئون اعتقادی از نجف به ﻻر نقل مکان نمود و همچون حصنی حصین و دژی پوﻻدین در مقابل ظلم و تعدی حکومت وقت و چپاولگری انگلیس ایستاد و دفاع از مردم مظلوم و محرومان آن دیار را سرلوحه تلاش ها و فعالیت های خود نمود. علاوه بر این، ویژگی بارز ایشان اهتمام به اجرای قوانین اسلام و گسترش معارف دینی و جلوگیری از رواج منکرات در جامعه اسلامی بود.

کارنامه سراسر خدمت به مردم و دفاع از دین و عقاید مردم، از او الگویی جاودان در خطه فارس به یادگار گذاشت. درود و رضوان الهی بر او باد.

اینجانب از خداوند متعال علوّ درجات و از آن عالم بزرگ را خواستار مهمه عزیزانی که در برپایی این کنگره تلاش نموده اند قدردانی و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند