Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:43:52 GMT

۸۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان گرمه متوقف شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۰۶۷۴

۸۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان گرمه متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد حدادیان اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی، طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور پلیس راهور و کلانتری و پلیس های تخصصی در قالب سه تیم اجراء شد، افزود: در این راستا تعداد ۷۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک و کلاه ایمنی و همچنین ۱۵دستگاه خودرو متخلف نیز راهی پارکینگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4307760 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: توقیف خودرو محمد حدادیان نیروی انتظامی خراسان شمالی ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه بیرجند یاسوج مشهد خطبه های نماز جمعه خرم آباد بارش باران سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ