Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@12:34:59 GMT

شایعات نسخه جدید تلگرام درست نیست

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۱۰۸۸

رویداد۲۴-این روزها تلگرام به موضوع داغ روز تبدیل شده و هر روز اخبار تازه ای از ارائه تلگرام بدون فیلتر به گوش می رسد اما واقعیت ماجرا چیست؟شایعاتی که مبنی بر انتشار نسخه بدون فیلتر تلگرام منتشر شده درست نیست. با این که از گوشه وکنار می شنویم که نسخه غیرقابل فیلتر تلگرام منتشر شده و هربار لینکی در کانال های خبری به کاربران  در این زمینه ارائه می شود باید بگوییم که انتشار نسخه جدید تلگرام ربطی به این موضوع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع باید گفت که نسخه جدید تلگرام عمدتا برای هماهنگی با قوانین اتحادیه اروپا منتشر شده است.

شایعاتی که مبنی بر انتشار نسخه بدون فیلتر تلگرام منتشر شده درست نیست. با این که از گوشه وکنار می شنویم که نسخه غیرقابل فیلتر تلگرام منتشر شده و هربار لینکی در کانال های خبری به کاربران  در این زمینه ارائه می شود باید بگوییم که انتشار نسخه جدید تلگرام ربطی به این موضوع ندارد. در واقع باید گفت که نسخه جدید تلگرام عمدتا برای هماهنگی با قوانین اتحادیه اروپا منتشر شده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص

تصویری از چهره بدون آرایش بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد دو بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون منتشر شده است. این تصاویر از تمرین تئاتر جدیدشان منتشر شده است.

منبع: سینما برتر

tags # بهاره رهنما ، الهام پاوه‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • «دیسکورد» به دستور دادستانی فیلتر شد