Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری بیجار و معارفه فرماندار این شهرستان که در سینما آزادی برگزار شد، با بیان اینکه مسؤولیت و خدمت در نظام اسلامی توفیق بزرگی است، اظهار کرد: جابجایی مسوولیت‌ها به معنای ناکارآمدی فرد نیست بلکه تغییر می‌تواند منشأ تحول در امور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق بیجار عنوان کرد: هیچ پارامتری جز توانمندی برای انتخاب فرماندار جدید بیجار در نظر گرفته نشده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: من برای کار در کردستان و زادگاهم شهرستان بیجار هیچ معامله‌ای با هیچ کسی نداشته و نخواهم داشت، تصورها و تلقی‌های فضای مجازی در رابطه با انتخاب فرماندار بیجار تماما کذب است.

وی در ادامه خطاب به فرماندار جدید بیجار گفت: تعامل با روسای ادارات و مدیران و اصحاب رسانه و کار برای مردم در رأس امور باشد؛ مسائل حاشیه‌ای موجبات عدم پیشرفت استان کردستان را فراهم می‌کند و فقط باید در راستای اتحاد، همدلی و یکدلی در استان میان مسوولان و مردم در تلاش بود.

مرادنیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص زنجیره فولاد بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مسئله فولاد مسائل اجتماعی در بر نداشته باشد و برای جانمایی آن ماه‌ها تحقیق شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: بعد از تحقیق در رابطه با فولاد به این نتیجه رسیدیم که دو مجموعه مستقل یکی در بیجار و دیگری در قروه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری زنجیره فولاد بزرگترین سرمایه‌گذاری در طول عمر استان کردستان تاکنون است، گفت: برای انجام این مهم یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌شود.

مرادنیا بیان کرد: بعد از ماه رمضان با حضور وزیر صنعت همزمان سه پروژه آهن اسفنجی یکی مربوط به بخش خصوصی در سقز و دو مورد دیگر مربوط به بخش دولتی در قروه و بیجار کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از این دو مجموعه مستقل تبدیل به زنجیره فولاد خواهد شد اما تاکنون مکان آن مشخص نشده است.

استاندار با بیان اینکه سد سیاه زاغ آب شرب 90 روستا در حوزه دیواندره و بیجار و آب شرب شهر بیجار را تأمین خواهد کرد، افزود: انتقال آب این سد نیازمند 14 میلیارد تومان اعتبار است که با بانک‌های ملی و صادارت برای سرمایه‌گذاری این مهم صحبت شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ سارق در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پلیس با هدف ارتقا آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی به اجرا گذاشت.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی اجرا شد ۸ سارق سابقه دار دستگیر و ۹ فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی بیجار ضمن تاکید بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و محله محور به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6083104

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات اجرای نهضت ملی مسکن در کردستان برطرف می‌شود
  • شهرک مسکونی کارمندان در البرز احداث می‌شود
  • استاندار البرز: در طرح توسعه سواحل جنوبی مکران حضور می‌یابیم
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد دست یافتنی است
  • بازار ۵ هزار میلیارد دلاری گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی
  • دستگیری ۸ سارق در بیجار
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی