Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:49:01 GMT

سارقان احشام در دشتی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۲۰۰۵

سارقان احشام در دشتی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت تعدادی احشام در یکی از روستاهای تابعه شهرستان دشتی ماموران انتظامی برای رسیدگی به موضوع به این محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی سارقان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با  شناسایی دو نفر مظنون به سرقت، در یک عملیات غافلگیرانه هر دوی آنها دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده به سرقت مذکور اعتراف کردند.

سرهنگ صیادی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته شد.

کد خبر 4307776

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه بیرجند مشهد یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد بارش باران سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق کالا در باشت