Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی یکشنبه‌شب در جشن گل‌ریزان در ساری بابیان اینکه مراسم گل‌ریزان فرصتی برای شاد کردن و رضایت خداوند و خلق است گفت: قضات باید برای حبس مجازات جایگزین در نظرگیرند تا افراد به دلیل مسائل مالی زندانی نشوند.

استاندار مازندران در این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد ۵۰ میلیون تومان کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی‌اکبر یساقی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه کشور نیز از گل‌ریزان به شکرریزان تعبیر کرد و گفت: در این مراسم باید دامن و عطری از گل نصیبمان شود و نوعی نشاط معنوی کسب کنیم.

وی با اظهار اینکه گل‌ریزان درواقع مراسم گفتگو و وعظ است افزود: گل‌ریزان بهترین مراسم به شمار می‌رود و اثر آن تا مدت‌ها در دل ماندگار خواهد بود.

یساقی ادامه داد: ستاد دیه خوش‌نام و مورد اعتماد مقام معظم رهبری و مسئولان کشور است و امسال ۴۰۰ میلیون تومان از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک شده است.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه کشور ادامه داد: مراسم گل‌ریزان برای نهادینه شدن نیازمند حمایت مردم و خیران است و روش خوبی برای حمایت از زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد است.

وی با تأکید براینکه باید برابر زندانیان و خانواده‌های آنان متواضع بود، این مراسم را دارای خیروبرکت معنوی یادکرد.

کد خبر 4307772

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران محمد اسلامی مراسم گلریزان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه بیرجند مشهد یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد بارش باران سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد: همزمان با چهارشنبه (۲۹ فروردین) نیکوکار اهل شهرستان بافق با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.   این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت:مبلغ را به نیت خشنودی خداوند و شادی روح اموات و جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهل شهرستان بافق اهدا کردم.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • تحریم‌ علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • رشد 111 درصدی درآمد دولت از محل جرائم و خسارات در بودجه / درآمد ناشی از جرایم رانندگی در صدر/ 1403 برای چه مواردی باید جریمه بپردازید؟