Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@16:01:48 GMT

رونمایی از کتاب قرآنی به خط نستعلیق و لاتین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۳۰۰۹

رونمایی از کتاب قرآنی به خط نستعلیق و لاتین

به گزارش پارس نیوز، 

از مازندران، نمایشگاه قرآن عترت شهرستان ساری عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.

در ادامه بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این نمایشگاه از دو کتاب قرآنی به نام های زیارت حضرت رضا(ع) به نستعلیق و سوره «الرحمن» و «واقعه» به لاتین به خط هنرمند برجسته علیرضا اکرمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکرمی از هنرمندان خطاط در حوزه دینی و قرآنی است که تا کنون اثار فراوانی خود را به همه موزه‌های میراث فرهنگی کشور هدیه کرده است.

وی نویسنده اولین قرآن لاتین دنیا را نوشته و به موزه ملی قرآن در تهران تقدیم کرده است. وی این کتاب مقدس را در پنج سال به طول انجامید.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قرآن مدیرکل فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میراث فرهنگی موزه قرآن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی موزه پارس قرآنی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «حضرت فاطمه (س)» نوشته حاج محقق واعظ خراسانی در نخستین روز از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

این‌مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی دامغانی و حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم موسوی همراه است.

برنامه مذکور فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵:۳۰ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6099637 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب