Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در حقیقت فرصت قابل توجه چندساله ای را با سرگرم شدن به برجام سوختیم و از بین بردیم، اما از قدیم گفتند از هرکجای ضرر برگردیم نفع است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹ استانها قم نظرات

آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به لزوم حفظ عزت ملت ایران در زمینه مذاکره با کشورهای اروپایی اظهار داشت: آن چه از آیات قرآن کریم و از روایات صریح رسول خدا واهل بیت (ع) و تجربه پرعبرت تاریخ اسلام استفاده می‌شود این است که شرف، عزت، استقلال همه جانبه مسلمانان در گرو اتکای به قدرت الهی و توده‌های میلیونی مردم موحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتماد به دشمن جزء خسارت هیچ چیزی برای مسلمانان ندارد

وی با اشاره به قابل اعتماد نبودن دشمن در دین اسلام افزود: هرگاه مسلمانان چشم امید به دشمنان داشتند جزء خسارت و خفت و ذلت نتیجه‌ای به دست نیاوردند، این موضوع همان واقعیت و حقیقتی است که روح انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی و توانمندی‌های داخلی ملت ایران تصریح کرد: تفکر امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری توجه به ظرفیت‌های داخلی ملت ایران است.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب به صورت مکرر بیان کردند که با تکیه بر قدرت ملت و اتکای به نیروهای مؤمن، متعهد و خلاق داخلی می‌توانیم در یک مدت زمانی مشخص در ابعاد مختلف به استقلال برسیم.

احتیاج به خارج برای تأمین آب شرب برخلاف روح دینی و تفکر انقلابی است

استاد حوزه علمیه ادامه داد: از همان اول اینکه سرنوشت انقلاب و کشورمان را برای بهبود وضع معیشتی مردم به خارج گره بزنیم و گفته شود برای تأمین آب شرب نیازمند دیگران هستیم از اساس خلاف روح دینی و تفکرانقلابی و سیاست‌ها و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

فرصت قابل توجه برای ایران با سرگرم شدن به برجام از بین رفت

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در حقیقت فرصت قابل توجه چندساله ای را با سرگرم شدن به برجام سوختیم و از بین بردیم، اما از قدیم گفتند از هرکجای ضرر برگردیم نفع است.

وی ادامه داد: بازهم دیر نشده است و با یک رویکرد و بازگشت جدی به این اندیشه عزت آفرین اسلامی با انسجام و اتحاد داخلی و تبعیت از سیاست‌ها و رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری می‌توانیم گذشته را جبران کرده و با گام‌هایی استوار به سمت استقلال و توسعه و پیشرفت حرکت قدرتمندانه را ادامه دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این میان شرط جبران گذشته این است که همه مسئولین و جریان‌های سیاسی کشور پای کار بیایند و درعمل به ملت اثبات کنند که در صدد خدمت هستند و مردم در یک فرصت زمانی کوتاهی این ادعای خدمتگزاری بی منت به ملت را در سطح زندگی و بازار، معیشت، کسب و کار، صنعت و سفره زندگی خود تدریجاً لمس کنند که وضعیت رو به بهبودی است.

آیت الله حسینی خراسانی گفت: دارای کشوری غنی و ثروتمندی هستیم و ملت بزرگی داریم که مقاوم و با ظرفیت است و همچنین صاحب دین، مکتب، مذهب عزت آفرین هستیم ویک موهبت ویژه ای خدا به ما عطا کرده که رهبری دلسوز و صاحب فکر و دارای فراست و شجاع داریم.

مسئولین با وحدت در راستای پیشرفت کشورمان گام بردارند

مسئولین اگر با یکدیگر متحد باشند و دست از بازی‌های سیاسی و باندبازی‌ها و فرصت سوزی‌ها بردارند و صداقت، خدمت و عدالت را در زندگی به مردم نشان دهند در مدت زمان بسیار کوتاه می‌توانیم گذشته را جبران و در آینده پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته باشیم.

گفت و گو از سید احمد نجفی اردبیلی

انتهای پیام/

R7854/P1361/S6,62/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است