Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عصر حاضر لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقبال بسیار خوبی نزد کاربران دارند و هر سال شاهد عرضه عنوانی جدید و به روز یافته از این سری توسط شرکت‌های بزرگ سازنده لپ‌تاپ‌های شخصی هستیم.

در همین رابطه به تازگی شرکت ایسر از نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام Predator رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول مجهز به تراشه قدرتمند Helios 500 به عنوان پردازنده است که نسبت به نسل قبلی همین سری از لپ‌تاپ با پردازنده Helios 300، بسیار قدرتمندتر است.

صفحه نمایش لپ‌تاپ جدید Predator شرکت ایسر در اندازه 17.3 اینچ طراحی شده است و به لطف Helios 500 قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 1080 پیکسل یا همان 4K را دارد.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده اینتل Core i9+ 8950HK ، کارت گرافیک GTX 1070 GPU و حافظه رم 8 گیگابایت اشاره کرد. در ادامه تصاویری از لپ‌تاپ نسل جدید Predator ایسر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

گوشی هوشمند نامرئی، نسل جدید تلفن‌های همراه +فیلم تاریخ رونمایی از پرچمدار Mi 8 شیائومی اعلام شد ظاهر واقعی گلکسی‌اس 10 در تصویر زنده فاش شد قابلیت Mute کردن کاربران به اینستاگرام اضافه خواهد شد برترین تصاویر پس‌زمینه جهان در هفته اول خرداد ۱۳۹۷

انتهای پیام/

▐لپ‌تاپ گیمینگ ایسر رونمایی شد +تصاویر▌ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دریچه فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)