Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، فساد مالی یکی از حامیان ستاد انتخاباتی ترامپ فاش شد.
گزارشهای منتشر شده جدید نشان می دهد یکی از کسانی که به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کمکهای مالی قابل توجهی داد از این ارتباط با ترامپ برای عقد قراردادهایی به ارزش تقریبی یک میلیارد دلار استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید، هیچ چیزی به اندازه پول کلان نمی تواند یک ستاد انتخاباتی را پیش ببرد. برای دونالد ترامپ نیز عده کمی همانند الیوت برویدی می توانستند این نقش را ایفا کنند. وی از کله گنده های جمهوری خواه و از فعالان بازرگانی در ایالت کالیفرنیا است. او تهیه کننده فیلم هم است.

پس از آنکه دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید پولهای کلانی به سمت این بازرگان آمریکایی سرازیر شد. این پولها به صورت قراردادهای چندصد میلیون دلاری بوده که اکثر آن با کشورهای حوزه خاورمیانه بوده و برخی از قراردادها نیز با پنتاگون بوده است. این مطلب را خبرگزاری آسوشیتدپرس و نشریه دیلی بیست منتشر کرده اند. گزارشهای دیگر گویای آن است که برویدی از ارتباطش با ترامپ به عنوان فرصتی فوق العاده برای عقد قرارداد برای مشتریانش استفاده کرده است.

براساس گزارش منتشر شده آسوشیتدپرس؛ پیامهای الکترونیکی منتشر شده نیز نشان می دهد برویدی به صورت محرمانه در حال رایزنی با دونالد ترامپ برای انعقاد این قراردادها بوده است بطوریکه تلاش کرده است سیاستهای آمریکا را به سمتی هدایت کند که رویکرد مثبتی در قبال عربستان سعودی و امارات عربی متحده و کشورهای دیگر داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فساد مالي ستاد انتخاباتي ترامپ فاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم