Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:42:40 GMT

دلالان ارز در قم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۴۴۷۴

دلالان ارز در قم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری 7 نفر دلال و فروشنده غیرمجاز انواع ارز در قم خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کرمی اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم با محوریت پلیس آگاهی همسو با سیاست های کلی دولت و دستورالعمل های صادره از ناجا جهت ایجاد ثبات در بازار ارز، طرح استانی مبارزه با دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارز را از ابتدای خرداد ماه به مرحله اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این طرح که در حال برگزاری است، پس از رصد محل فعالیت دلالان و شناسایی فروشندگان غیرمجاز ارز در هسته مرکزی شهر تاکنون، 7 نفر دلال و فروشنده غیرمجاز ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: از دستگیرشدگان انواع ارز متعلق به کشورهای مختلف کشف شد که برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارز منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سرهنگ حسین یاراحمدی در حاشیه حضور مالباختگان ورامینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً 2400 متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و تلاش همکارانم در اداره مبارزه بل مواد مخدر شناسایی شد

وی افزود: در مجموع از تعداد 18 نفر مالباخته مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود که توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در ادامه گفت: تاکنون 18 نفر به پلیس آگاهی ویژه شرق در خصوص این پرونده مراجعه کردند که از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت وجود موارد مشابه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متهم با اسناد جعلی و به صورت وکالتی این اراضی را واگذار کرده بود و مالک نبود و مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند دریافت مجوز ساخت به شهرداریان مراجعه کرده و متوجه شده بودند که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

یاراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود پیش از پرداخت وجوه نقد برای خرید املاک حتماً استعلام املاک از مراجع رسمی گرفته شود سپس اقدام به واریز وجه کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت