Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، تیم رئال مادرید پس از برتری 3 بریک مقابل لیورپول در فینال فصل 2018-2017 لیگ قهرمانان اروپا همراه هوادارانش در میدان «سبیلس» مادرید، جشن قهرمانی برگزار کرد.

 در این مراسم کریس رونالدو، ستاره مشهور رئال مادرید میکروفون به دست گرفت  و با این جملات ازماندن در تیمش گفت: متشکرم که امروز اینجا حاضر شدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به لطف شما که همیشه ما را حمایت می‌کنید، تاریخ سازی کردیم. لحظات شادی است و ما هم خوشحال هستیم. از همه متشکرم. سال آینده شما را می‌بینم.زنده‌باد مادرید!

همچنین سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در پاسخ به کری‌خوانی‌های خوانفران، بازیکن اتلتیکومادرید پس از قهرمانی در لیگ اروپا اظهار داشت: می‌خواهم  یک آواز بخوانم. گاهی بعضی‌ها برخی چیزها را فراموش می‌کنند.باید به همه سرخپوشان بگوییم در پایتخت چه کسی رئیس است! 

تصاویر جشن قهرمانی رئال مادرید را در زیر مشاهده کنید.

   

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس

پانزده سال از شبی که سانتیاگو برنابئو به دست بارسای آتشین پپ نابود شد، گذشت

طرفداری | 15 سال از پیروزی تاریخی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو گذشت.

15 سال پیش، درست در چنین روزی، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌وچهارم فصل 09-2008 لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 6-2 بلوگرانا به پایان رسید. رئال مادرید تحت هدایت خوانده راموس، سرمربی موقت خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از بارسلونای مقتدر پپ گواردیولا که به عقیده خیلی از فوتبالدوستان بهترین نسخه ادوار بارسا و چه بسا بهترین تیم باشگاهی تاریخ فوتبال بود، پذیرایی کرد و متحمل شکست سنگینی شد.

رئال مادرید خیلی زود با گل گونزالو هیگواین از بارسلونا پیش افتاد، اما توفان 17 دقیقه‌ای بلوگرانا باعث شد تا نیمه اول با نتیجه 3-1 به سود تیم پپ گواردیولا به پایان برسد. در 45 دقیقه دوم، سرخیو راموسِ جوان اختلاف را به یک گل رساند تا اندک امیدهایی برای بازگشت به بازی در سانتیاگو برنابئو زنده شود، اما بارسلونای بی‌رحم آن دوران کاملاً با شکست بیگانه بود. آن‌ها بلافاصله پس از گل راموس، توسط تیری آنری به گل چهارم رسیدند و در ادامه با گل‌های لیونل مسی و جرارد پیکه کابوس تلخ دشمن دیرینه را تکمیل کردند. 

تحقیر به دست بارسلونا، سومین شکست سنگین خانگی تاریخ رئال مادرید و دومین شکست سنگین خانگی کهکشانی‌ها در تاریخ ال کلاسیکوها را رقم زد. بارسلونا در آن فصل فاتح سه‌گانه شد.

ترکیب رئال مادرید
گلزنان: هیگواین (10) و راموس (56)
سرمربی: خوانده راموس ترکیب بارسلونا
گلزنان: آنری (18 و 58)، مسی (35 و 75)، پویول (20) و پیکه (82)
سرمربی: پپ گواردیولا تصاویر به‌یادماندنی

خلاصه بازی تاریخی رئال مادرید 2-6 بارسلونا


از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا