Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله سالهای 1325 تا 1521 میلادی قبیله ای مکزیکی به نام"Aztecs" وجود داشت که به خاطر ساخت سلاحی عجیب در جهان مشهور شدند.

سلاح آنها وسیله ای مانند جمجمه تحت عنوان "سوت مرگ" بود که با دمیدن در آن صدایی چون نعره هزاران انسان در حال شکنجه و همچنین حیواناتی در حال ذبح در فضا می پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده این صدا موجب وحشتی عمیق در دل دشمنان و متعاقبا شکست آنها یا حتی مرگ برخی انسان ها از ترس ناگهانی شده است،به طوری که حتی گزارش هایی درباره مرگ چندین جنین در شکم مادر نیز به دنبال شنیده شدن این صدا وجود دارد.در ادامه ویدئویی را مشاهده می کنید که صدای سوت مرگ را به گوش شما می رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

قبیله‌ای عجیب پر از انسان‌های شترمرغ نما +تصاویر

انتهای پیام/

صدایی از درون یک جمجمه که وحشت را بر دل همه حاکم می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارایه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

کد خبر 6096348 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • دانشمندان چهره یک نئاندرتال ۷۵ هزار ساله را بازسازی کردند + عکس
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • بازسازی چهره زن عراقی از ۷۵۰۰۰ سال پیش / عکس
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دانشمندان چهره یک نئاندرتال ۷۵ هزار ساله را بازسازی کردند
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خاموشی صدایی ماندگار