Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:43:23 GMT

خیرین دلفان 9قطعه زمین به آموزش و پرورش اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۴۸۹۱

خیرین دلفان 9قطعه زمین به آموزش و پرورش اهدا کردند

خرم آباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: 9قطعه زمین به مساحت 11هزار و 472 مترمربع جهت ساخت مدارس روستایی توسط خیرین به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا شد.

علی تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بابا جان میر بگ، زلیوا، له له بیگی نورعلی، دمباغ، گوهرگوش، نصرت آباد میربگ، محمد آباد، نظرآباد میربگ و روستای بادآور از جمله روستاهایی هستند که خیرین زیمن برای ساخت مدرسه وقف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افزون بر 10 میلیارد ریال توسط خیرین در یکسال گذشته جهت کمک به تامین تجهیزات و ساخت مکان های آموزشی شهرستان اهدا شده است. تیموری گفت: 200 میلیون ریال توسط 2خانم خیر به ساخت مدرسه در روستای حسن آباد و 250میلیون ریال توسط یک خانم خیر برای کمک به ساخت مدرسه در روستای محمد جان به صندوق مجمع خیرین مدرسه ساز اهدا کرده اند.
مدیر آموزش و پرورش دلفان افزود : یکی از خیران مقیم تهران نیز در تامین اقلام غذایی مدارس شبانه روزی دلفان مشارکت داشته که در مرحله اول بیش از 500 میلیون ریال اقلام غذایی به مدارس شبانه روزی ارسال کرده است.
تیموری اضافه کرد: همچنین خیرنیک اندیش دیگری بیش از 830 میلیون ریال تجهیزات اداری ، آموزشی و رفاهی برای دبیرستان شبانه روزی شهرک امام ارسال کرده اند.
وی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء نیز 100 دستگاه میز و نیمکت، موسسه خیریه ندای محرومین روستایی 410 پک آموزشی، شرکت ساپکو 100 بخاری تمام اتوماتیک، تعدادی ازخیران تهرانی هزینه 250 میلیونی تعمیر ماشین آلات اداره و فرهنگیان دلفان ماهانه 220 میلیون ریال و در مجموع 2هزار و 640 میلیون ریال به آموزش و پرورش دلفان کمک شده است.
تیموری خاطر نشان کرد: شهرستان دلفان پنجمین شهرستان محروم کشور شناخته شده است که این محرومیت ها در آموزش و پرورش دلفان نیز مشهود است.
درشهرستان دلفان 24 هزار دانش آموز در 295 آموزشگاه با یکهزار و 850 فرهنگی تحصیل می کنند.
آموزش و پرورش در شهرستان دلفان شامل 2 اداره آموزش و پرورش در بخش کاکاوند و نورآباد مرکز شهرستان است.
دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری شمال استان لرستان واقع شده است.
7270/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خيرين مدرسه ساز محروميت زدايي آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است