Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملک حوثی رهبر انصارالله یمن شب گذشته اظهار داشت، هر گونه عقب‌نشینی بنا به دلایل واقع‌گرایانه و عاقلانه به منزله پایان جنگ نیست. اظهارات او اشاره به عقب‌نشینی انصارالله در درگیری‌های ساحل غربی استان حدیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رای الیوم، عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود اعلام کرد، عملیات ساحل غربی به تصمیم آمریکا گرفته شد و آنها بر این عملیات نظارت داشتند و مزدوران دولت منصور هادی (رئیس‌جمهوری مستعفی یمن) تنها سربازانی هستند که دستور آمریکا را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصارالله افزود: دشمن می‌تواند عملیاتی جدید در الحدیده راه بیندازد اما غیرممکن است نتیجه آن را تعیین کند. نقض‌ها در خط ساحلی قابل کنترل و تبدیل به تهدیدی برای متجاوزان است.

رهبر انصارالله اعضای این گروه را به همبستگی و اطمینان نسبت به نتیجه عملیات در الحدیده فراخواند و گفت:‌ این مهمترین نقطه برای شکست دادن تاکتیک دشمن است. مساله مهم در این درگیری همبستگی مردم در شهرستان‌ها و تقویت ارتش با قبایل آزاد به همراه ساکنان استان حدیده است.

وی همچنین رویارویی با دشمن در ساحل غربی را در سطح رسانه‌ای و بسیج مردمی خواستار شد.

حوثی خاطرنشان کرد، هرگز نگران ادامه تحمل مسؤولیت جذب و فعال سازی نیروهای طرفدار حوثی‌ها و پیوستن اعضای قبایل به این درگیری‌ها نیست.

وی نسبت به کوتاهی و تردید و نگرانی هشدار داد و گفت: اگر به مسؤولیت‌مان عمل کنیم در این درگیری پیروز می‌شویم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: بعد از وقایع سال ۲۰۰۱ یمن شماره سه اهدافی بود که آمریکا ترسیم کرد؛ آمریکایی که نمی‌خواهد سربازانش کشته شوند بلکه می‌خواهد مزدوران فدایی مجانی سربازانش شوند.

این سخنرانی در پی پیشروی مزدوران وابسته به منصور هادی با حمایت نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در ساحل غربی استان حدیده انجام گرفت که گفته شده در ۴۰ کیلومتری شهر حدیده مرکز استان قرار دارند. همچنین منابع وابسته به دولت مستعفی مدعی‌اند، این نیروها  تنها در ۲۰ کیلومتری بندر استراتژیک حدیده هستند و نزدیک است آن را به دست بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عبدالملک حوثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟

نیروهای انصارالله یمن ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دادند؛ این‌ در حالی است که منابع خبری از آماده شدن گسترده ارتش آمریکا برای حمله به خاک یمن خبر می‌دهند.

دریافت 30 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید