Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:32:45 GMT

بررسی مسایل سیاسی اجتماعی در «نود درجه»

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۵۵۸۶

بررسی مسایل سیاسی اجتماعی در «نود درجه»

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه رادیویی «ایران» با ویژه برنامه «نود درجه» به بررسی مسایل اجتماعیسیاسی روز می پردازد.

در اتاق فکر برنامه آرمان ستوده، مجید حسینی و رضا بحیرایی (مدیر گروه جامعه) به کمک کارشناسان مسایل اجتماعی – سیاسی، استادان دانشگاه و نمایندگان مجلس به رصد اخبار و اطلاعات روز می پردازند و تحلیلی کوتاه و جامع، ساده و قابل استفاده برای شنونده هایی که دوست دارند در زمانی کوتاه نسبت به موضوعات اطلاع پیدا کنند، ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نود درجه» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۰ صبح به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی مجید حسینی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 4307837 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو ایران سازمان صداوسیما تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه ماه مبارك رمضان ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی سریال ایرانی جشنواره فیلم کن بازیگر سینما موسیقی پاپ شبکه مستند سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستا‌های بخش فیرورق به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشدار فیرورق، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، رئیس اداره آب و فاضلاب فیرورق و دهیاران بخش فیرورق در محل اتاق جلسه فرمانداری ویژه شهرستان خوی برگزار شد.

در این جلسه مسایل و مشکلات بخش فیرورق مطرح و راهکار‌های مناسب نیز ارائه شد.

در ادامه مشکلات روستا‌های بطچی، دیزج بطچی، قاشقابلاغ، زاویه حسن خان، صوفی کندی که دارای تنش آبی هستند مطرح شد که معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گفت: اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه ریزی با پروژه‌های آبرسانی و به ویژه بخش فیرورق خواهد بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در خصوص سکونتگا‌های غیر رسمی در شهر فیرورق، کارگروهی از سوی فرماندار تشکیل و به بررسی مسایل موجود پرداخته و خدمات دهی به سکونتگاه‌ها پس از اعلام نتایج کارگروه انجام شود.

دیگر خبرها

  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود