Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سیامک آرمان گفت : در دهمین روز ماه مبارک رمضان مسئولین اداره منابع طبیعی باهمراهی مسئولین و کمیته امداد از خانواده های ایتام و فقرا مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی دیدار کردند .

آرمان با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای سرزدن به ایتام ونیازمندان است، گفت: تاثیرات معنوی این کار می تواند راهگشای آیندگان بوده و کودکانی که با والدین خود در این برنامه ها شرکت می کنند راه و رسم نوع دوستی و کمک به نیازمندان را بیاموزند و در این حرکتها و اقدامات خیر مشارکت و حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپایان بسته های حمایتی که توسط اداره منابع طبیعی آماده شده بود به این عزیزان اهدا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی منابع طبیعی و آبخیزداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۶۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری فارس گفت: درپی بارش‌های اخیر در بند‌های آبخیزداری شهرستان‌های ممسنی و رستم، ۳۶۰ هزار متر مکعب آب ذخیره و استحصال شد.
حسن حسنی افزود: بند‌های سنگی ملاتی حوزه آبخیزداری تُل مُشکی به میزان ۱۳۰ هزار متر مکعب، بند تنگ اژد‌ها ۲۰ هزار مترمکعب وچَمگل و شوراب شهرستان ممسنی به حجم ۱۵۰ هزار متر مکعب و نیز بند خاکی حوزه شوسنی ضامنی در شهرستان رستم نیز بالغ بر ۱۶۰ مترمکعب از جریان‌های سطحی و روان آب‌ها را استحصال و ذخیره کرده‌اند.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی فارس اضافه کرد: آبگیری این پروژه‌ها ضمن جلوگیری از فرسایش خاک و کاهش خسارات سیلاب تأسیسات شهری، روستایی وزیر بنایی، منجر به تغذیه سفره‌های زیرزمینی و منابع آبی، چشمه‌ها و قنوات در این مناطق شده و اثرات قابل‌توجهی در کاهش اثرات خشکسالی و تأمین بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز به ویژه روستا‌های آهنگری، تُل مُشکی، مال محمود، حسین کوتاه و چَمگُل و دیگر مناطق زیر دست دارد.
وی معتقد است این آب ذخیره شده به کاشت محصولات زراعی، باغی، مرتعی و گیاهان دارویی نیز کمک می‌کند.
شهرستان ممسنی در شمال غربی فارس قرار دارد و بیش از ۳۰ سازه آبخیزداری در این شهرستان ساخته شده که آبگیری این سازه‌ها نقش بسزایی در توسعه کشاورزی و جلوگیری از سیلاب در این منطقه دارد.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۶۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری
  • احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد
  • آبگیری نیمی از سازه‌های آبخیزداری منابع طبیعی مرکزی
  • بیانیه سازمان منابع طبیعی درباره خبر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات
  • قطع ۴ هزار اصله الیمالات صحت ندارد
  • روشنگری منابع طبیعی پیرو انتشار خبر قطع ۴۰۰۰ اصله درخت در الیملات شهرستان نور
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری استان مرکزی