Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@13:07:58 GMT

تهیه دانش‌نامه نقش زنان لرستانی در دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۵۸۲۸

تهیه دانش‌نامه نقش زنان لرستانی در دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از لرستان، روح‌انگیز جهان‌افروز، معاون مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، در جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی رسانه‌ای دفاع مقدس که یک‎شنبه، ششم خرداد با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از تهیه دانش‌نامه نقش زنان در دفاع مقدس خبر داد و افزود: این دانش‌نامه شامل بانک اطلاعاتی مادران و خواهران و همسران و دختران شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این دانش‌نامه جانفشانی‌های زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌صورت مکتوب و مستند جمع‌آوری می‌شود که این هم محصول کار همه دستگاه‌های فرهنگی و ذی‌ربط است.
معاون مشارکت زنان اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان با بیان این‌که صدا و سیما در زمینه حضور زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آرشیوهایی به‌صورت مستند دارد، گفت: صدا و سیما می‌تواند در این زمینه در تهیه دانش‌نامه نقش زنان در دفاع مقدس تاثیرگذار باشد.
تهیه اطلس دفاع مقدس با همکاری اعضای این کمیته، به نمایش گذاشته شدن برنامه‌های صدا و سیما در این کمیته و مورد نقد قرار گرفتن آن‌ها توسط اعضا، بهره‌مندی از برنامه‌ها و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در برنامه‌های صدا و سیما در جهت معرفی شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان و به پایان رسیدن مستند «پسران آفتاب» که شامل زندگی‌نامه شهیدان سید جواد و سید مصطفی میرشاکی است، ازجمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی دفاع مقدس جهان افروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود