Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی دو سال از وعده مسئولان اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند مبنی بر آسفالت راه روستای بزی و امرودی می گذرد که این مسیر همچنان در محرومیت به سر می برد و اهالی چشم انتظار تدبیری از سوی مسئولین این شهرستان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سال های سال است که مردم اکثر روستاهای سیستان و بلوچستان با کمبودهایی به مثل وجود راه های خاکی، عدم آنتن دهی تلفن همراه یا خطوط ثابت، عدم دسترسی به راه های ارتباطی، آب آشامیدنی و غیره مواجه اند که در این راستا چشم انتظار تدبیر و همت مسئولان هستند تا بلکه فکری به حال وضعیت جاده خاکی و پر چاله این روستا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه راه های خاکی روستای بزی و امرودی شهرستان هیرمند که در شمال سیستان وبلوچستان قرار دارد باعث شده تا تردد اهالی به شدت در آن کم شود و اهالی روستا به اجبار از برخی از موتور سیکلت ها و یا خودروهای قدیمی برای تردد از این مسیر استفاده کنند.
 
صد ها خانوار در هیرمند چشم انتظار تایید یک بودجه


به گزارش ندای هیرمند، در حالی که اداره راه و شهرسازی این شهرستان دو سال قبل قول تایید بودجه آسفالت راه روستای بزی و امرودی را داده بود اما این مسیر همچنان در محرومیت به سر می برد و با توجه به نامه نگاری و همچنین پیگیری اهالی روستا همچنان چشم انتظار تدبیری از سوی مسئولین این شهرستان است.


در مسیر این روستا که هفت روستای دیگر نیز قرار دارد، رئیس اداره راه و شرسازی شهرستان هیرمند بارها، قول پیگیری و آسفالت جاده را داده است اما این مسیر همچنان در سراشیبی فراموش قرار دارد.
مسئولین اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند بارها گفته اند پس از تایید بودجه این راه خاکی آسفالت خواهد شد اما اکنون پس از دو سال از گفته های رئیس اداره راه و شهرسازی همچنان این مسیر شکل گذشته خود را حفظ کرده است.


محد علی فقیهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت: مسیر ارتباطی مورد نظر با راه های فرعی 12 کیلومتر است که پس از تایید بودجه در دست ساخت قرار میگیرد تا اهالی این روستا نیز از نعمت آسفالت بهره مند شوند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم